eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne klopoty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 51

  • 31. Data: 2017-08-31 11:11:12
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 10:22, RadoslawF pisze:

    > Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu
    > kilometrów a nie prawie dwieście.

    A co za różnica? Daje się 20 na sztywnym holu i to w mieście w korkach,
    to da się i 200. Kwestia tylko żeby paliwa nie zabrakło. Piszę o tym
    jakoby na sztywnym holu się nie dało. Da się.

    > Napisano że to fabryka ma dostarczyć
    > pojazd do odbiorcy a nie odbiorca odebrać w fabryce.

    No to sobie fabryka może taki ciągnik wynająć. Lawety na autobus zapewne
    też nie mają.

    Ja obstwiam, że pojadą po prostu na kołach. W sumie ciekawe jak
    przyjechały inne, bo przecież już coś elektrycznego jeździ - i to chyba
    z Bolechowa dowozili.


    Shrek


  • 32. Data: 2017-08-31 12:11:24
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-29 o 15:25, J.F. pisze:
    > Elektryczne autobusy z Ursusa dla Warszawy maja drobne opoznienie
    > http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/warszaw
    a-elektrobusy-od-ursusa-do-odebrania-w-fabryce-55796
    .html
    >
    >
    > oprocz spraw finansowych, na razie malych ... to jak te autobusy
    > dostarczyc ?
    >
    > Przejada 200 km same, na lawecie, czy trzeba szukac po drodze ladowarki ?
    > A moze agregat pradotworczy holowac :-)
    Eee tam opowiadacie, same przyjadą, bez obciążenia mają większy zasięg,
    to nie auta osobowe, w autobusach zasięg jest podawany dla nominalnego
    obciążenia, inaczej by był bez sensu.


    --
    Pozdr
    Janusz


  • 33. Data: 2017-08-31 12:19:24
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-08-29 o 20:53, Shrek pisze:
    > W dniu 29.08.2017 o 20:43, J.F. pisze:
    >
    >> Ale dawniej ... nie po torach kolejowych ?
    >> Nie maja u na tego samego rozstawu ?
    >
    > Rozstaw ten sam - profil inny - wypadywuje na zwrotnicach. Kiedyś 105
    > konstalu ciągali po torach kolejowych w okolicach Krakowa na próbę -
    > słabo wychodziło.
    >
    > Shrek

    Rozstaw może być inny, są tramwaje wąskotorowe, np w Elblągu.

    --
    viktorius


  • 34. Data: 2017-08-31 15:09:24
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 11:11, Shrek pisze:

    >> Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu
    >> kilometrów a nie prawie dwieście.
    >
    > A co za różnica? Daje się 20 na sztywnym holu i to w mieście w korkach,
    > to da się i 200. Kwestia tylko żeby paliwa nie zabrakło. Piszę o tym
    > jakoby na sztywnym holu się nie dało. Da się.

    Da się ale jest ryzykowne w przypadku braku wspomagania kierownicy.
    Co oznacza że o ile po terenie miasta takie przypadki się holuje
    to między miastami będzie to zjawisko nieprawdopodobne.

    >> Napisano że to fabryka ma dostarczyć
    >> pojazd do odbiorcy a nie odbiorca odebrać w fabryce.
    >
    > No to sobie fabryka może taki ciągnik wynająć. Lawety na autobus zapewne
    > też nie mają.

    Też sobie mogą wynająć.

    > Ja obstwiam, że pojadą po prostu na kołach. W sumie ciekawe jak
    > przyjechały inne, bo przecież już coś elektrycznego jeździ - i to chyba
    > z Bolechowa dowozili.

    Ja też że na kołach.
    "Zatankują" na trasie w zaprzyjaźnionej firmie lub zabiorą agregat.
    Tylko nie zinterpretuj tego że będą jechać z włączonym agregatem.


    Pozdrawiam


  • 35. Data: 2017-08-31 15:19:05
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 15:09, RadoslawF pisze:

    >>> Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu
    >>> kilometrów a nie prawie dwieście.
    >>
    >> A co za różnica? Daje się 20 na sztywnym holu i to w mieście w
    >> korkach, to da się i 200. Kwestia tylko żeby paliwa nie zabrakło.
    >> Piszę o tym jakoby na sztywnym holu się nie dało. Da się.
    >
    > Da się ale jest ryzykowne w przypadku braku wspomagania kierownicy.
    > Co oznacza że o ile po terenie miasta takie przypadki się holuje
    > to między miastami będzie to zjawisko nieprawdopodobne.

    Wydaje mi się, że właśnie w mieście bardziej się wspomaganie przydaje
    niz w trasie. Więc...

    Shrek


  • 36. Data: 2017-08-31 15:41:11
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:19:06 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Wydaje mi się, że właśnie w mieście bardziej się wspomaganie przydaje
    > niz w trasie. Więc...

    akademickie rozważania
    Są przecież lawety do transportu autobusów.
    Kumpel handlujący złomem swego czasu parowów przetransportował drogami chwile później
    elektrowóz. Czołgi ze 4 u niego na placu stoją + kilkanaście innych dużych wojskowych
    pojazdów.


  • 37. Data: 2017-08-31 15:44:48
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3fe466c8-1450-4b50-a2c8-0a7cfaa4cb12@go
    oglegroups.com...
    >W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 15:19:06 UTC+2 użytkownik Shrek
    >napisał:
    >> Wydaje mi się, że właśnie w mieście bardziej się wspomaganie
    >> przydaje
    >> niz w trasie. Więc...

    >akademickie rozważania
    >Są przecież lawety do transportu autobusów.
    >Kumpel handlujący złomem swego czasu parowów przetransportował
    >drogami chwile później elektrowóz. Czołgi ze 4 u niego na placu stoją
    >+ kilkanaście innych dużych wojskowych pojazdów.

    W sumie to chyba masz racje - Ursus powinien dysponowac wieloma
    lawetami do transportu traktorow, bo przeciez ich przez cala Polske na
    kolach nie wysyla :-)

    J.


  • 38. Data: 2017-08-31 15:47:31
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 15:41, Kris pisze:

    > akademickie rozważania
    > Są przecież lawety do transportu autobusów.


    Nie przeczę. Piszę tylko że są również sprawdzone roziązania dotyczące
    holowania autobusów. Fizycznych przeszkód tu nie ma.

    A rozważania jak rozważania. Obstawiam, że przyjadą na kołach, chyba że
    wymaganiem zamawiającego jest, że mają być nówki sztuki z niezakurzonymi
    oponami;)

    BTW. poszukałem zdjęć i wyszło, że do Hanoweru na targi pojechali
    elektykiem na lawecie - ale to znacznie dalej.

    Shrek


  • 39. Data: 2017-08-31 16:28:14
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A czasami elektrycznego wspomagania kierownicy tam nie ma?


  • 40. Data: 2017-08-31 16:47:25
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:oo941h$n2v$2...@n...news.atman.pl...
    >A rozważania jak rozważania. Obstawiam, że przyjadą na kołach, chyba
    >że wymaganiem zamawiającego jest, że mają być nówki sztuki z
    >niezakurzonymi oponami;)

    >BTW. poszukałem zdjęć i wyszło, że do Hanoweru na targi pojechali
    >elektykiem na lawecie - ale to znacznie dalej.

    Na targach niezakurzone opony jeszcze wazniejsze :-)

    Poza tym to chyba byl prototyp/koncept, i z dopuszczeniem do ruchu
    mogloby byc klopoty ..

    J.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: