eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyelektryczne klopoty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 51

  • 21. Data: 2017-08-30 12:11:34
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:oo5trg$cbe$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-08-29 o 19:22, J.F. pisze:
    >>>> Ursus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w
    >>>> mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie -
    >>> sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze
    >>> zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie.
    >>> :-)
    >> A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z
    >> homologacja ? :-P
    >A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?

    Wystarczy ze zobaczy te prowizorke na podlodze i bedzie miala
    uzasadnione podejrzenia, ze jest to przerobka wykraczajaca poza
    fabryczne wykonczenie ... mimo, ze fabryka zainstalowal :-)

    >>> Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak
    >>> spalanie
    >>> w pojazdach z silnikami spalinowymi. W praktyce spalanie jest
    >>> sporo
    >>> większe a zasięg mniejszy.
    >> Ale po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie.
    >Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznacza
    >że na drodze tego nie uzyskasz. Tylko w warunkach laboratoryjnych.

    Ja moze nie uzyskam, ale patrzac na komputer, to moze i mozliwe.
    Tylko mnie temperament nie pozwala jechac 70 :-)

    >A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami.

    Ale zasieg liczony na prawdziwe miasto, z korkami, swiatlami,
    przystankami i pasazerami.

    >>> Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu
    >>> bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże.
    >
    >> Jak sie od poczatku zacznie holowac, to na wspomaganie pradu
    >> powinno starczyc :-)

    >Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację,
    >ubezpieczenie i kierowce autobusu, czyli dodatkowe koszty.

    >> No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu,
    >> ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-)
    >A holownik spali 40 litrów zamiast 30.

    Ale w holowanym kierownica i hamulce beda dzialaly !

    >>> Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy.
    >>> Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych
    >>> i niech po drodze kierowca zrobi sobie przerwę na ładowanie.
    >
    >> Przerwa dobra rzecz ... i chyba nawet obowiazkowa.
    >> Hm, maja w miejskich autobusach tachografy ?
    >> A jak nie maja, to wolno im po trasie jezdzic ?

    >Czasami na trasie się je widuje.

    Ale maja tachografy czy nie ?

    http://www.gitd.pl/jazda-bez-tachografu

    na linii regularnej nie trzeba, wiec po co zamawiac z tachografem,
    tylko co potem z przejazdem nieregularnym :-)

    Ale widze wyjatek dla pojazdow nowych.


    J.


  • 22. Data: 2017-08-30 12:22:03
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To utkna. Twoj ten autobus? Ty dostaniesz za cos mandat jak utknie? Po co wymyslasz
    problemy tam gdzie ich nie ma? Chyba ze masz jakies wlasne przemyslenia to sie nimi
    podziel.


  • 23. Data: 2017-08-30 12:46:30
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-08-29 20:43, J.F. wrote:

    > Ale dawniej ... nie po torach kolejowych ?
    > Nie maja u na tego samego rozstawu ?

    Ale raczej nie maja dopuszczenia UTK.
    Wiec po sieci PLK moga - na platformie ;)




    --

    memento lorem ipsum


  • 24. Data: 2017-08-30 13:19:14
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 12:22, Zenek Kapelinder pisze:
    > To utkna. Twoj ten autobus? Ty dostaniesz za cos mandat jak utknie? Po co wymyslasz
    problemy tam gdzie ich nie ma? Chyba ze masz jakies wlasne przemyslenia to sie nimi
    podziel.

    Nie mają ludzie własnych kłopotów to myślą nad cudzymi :-)

    Też bym tak chciał.

    Pozdrawiam

    Jacek


  • 25. Data: 2017-08-30 17:45:43
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-30 o 12:11, J.F. pisze:

    >>>>> Ursus City Smile ma 180 km zasięgu. Sądzę, że jest to zasięg w
    >>>>> mieście. Powinien zatem dojechać o własnych siłach. A jak nie -
    >>>> sztywny hol i tyle. Poza tym być może wystarczy na podłodze
    >>>> zainstalować prowizorycznie jeszcze kilka akumulatorów i dojedzie. :-)
    >>> A jak policja skontroluje i odkryje przerobki niezgodne z homologacja
    >>> ? :-P
    >> A policja ma dostęp do homologacji dla danego modelu?
    >
    > Wystarczy ze zobaczy te prowizorke na podlodze i bedzie miala
    > uzasadnione podejrzenia, ze jest to przerobka wykraczajaca poza
    > fabryczne wykonczenie ... mimo, ze fabryka zainstalowal :-)

    Schowają w bagażniku, schowku lub dorobią ładna przykrywę i nie będzie
    widocznego pajęczarstwa.

    >>>> Jak podają zasięg 180km to jest to zasięg teoretyczny tak jak spalanie
    >>>> w pojazdach z silnikami spalinowymi. W praktyce spalanie jest sporo
    >>>> większe a zasięg mniejszy.
    >>> Ale po miescie. W trasie to pewnie te 180km przejedzie.
    >> Doświadczenie twierdzi ze jak producent podaje spalanie 6l to oznacza
    >> że na drodze tego nie uzyskasz. Tylko w warunkach laboratoryjnych.
    >
    > Ja moze nie uzyskam, ale patrzac na komputer, to moze i mozliwe.
    > Tylko mnie temperament nie pozwala jechac 70 :-)

    Nikomu nie pozwala.

    >> A tu trzeba na prawdziwą drogę z prawdziwymi korkami i objazdami.
    >
    > Ale zasieg liczony na prawdziwe miasto, z korkami, swiatlami,
    > przystankami i pasazerami.

    Od kiedy, bo dotychczas to były testy laboratoryjne.

    >>>> Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu
    >>>> bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże.
    >>
    >>> Jak sie od poczatku zacznie holowac, to na wspomaganie pradu powinno
    >>> starczyc :-)
    >
    >> Ale holownik to koszt taki jak lawety czy tira. A trzeba rejestrację,
    >> ubezpieczenie i kierowce autobusu, czyli dodatkowe koszty.
    >
    >>> No i pewnie ma regeneracyjne hamowanie, wiec kierowca noga z gazu,
    >>> ewentualnie leciutko hamulec, i holownik laduje akumulatory :-)
    >> A holownik spali 40 litrów zamiast 30.
    >
    > Ale w holowanym kierownica i hamulce beda dzialaly !

    A po kilkudziesięciu kilometrach kierowca holownika stanie i
    powie ze w umowie nie ma ciągania pojazdu z włączonym hamulcem.
    Przestań kombinować jak dzieciak.

    >>>> Przewiezienie na tirze czy innej lawecie to koszt kilku tysięcy.
    >>>> Najtaniej będzie dołączyć mały generatorek za kilkaset złotych
    >>>> i niech po drodze kierowca zrobi sobie przerwę na ładowanie.
    >>
    >>> Przerwa dobra rzecz ... i chyba nawet obowiazkowa.
    >>> Hm, maja w miejskich autobusach tachografy ?
    >>> A jak nie maja, to wolno im po trasie jezdzic ?
    >
    >> Czasami na trasie się je widuje.
    >
    > Ale maja tachografy czy nie ?

    Jak ostatnio autobusem jechałem to nie miały. A teraz nie jestem
    na bieżąco.

    > http://www.gitd.pl/jazda-bez-tachografu
    >
    > na linii regularnej nie trzeba, wiec po co zamawiac z tachografem, tylko
    > co potem z przejazdem nieregularnym :-)
    >
    > Ale widze wyjatek dla pojazdow nowych.

    A widzisz.


    Pozdrawiam


  • 26. Data: 2017-08-30 18:59:04
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 30 Aug 2017 10:23:25 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Phi - od niedzieli uruchamiają miejski autobus z Warszawy do Brwinowa,
    >który po autostradzie A2 będzie jeździł :-)

    Ja bym tak nieśmiało zaproponował buspas na A2 ;)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t


  • 27. Data: 2017-08-30 20:45:55
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Aug 2017 10:24:39 +0200, T. napisał(a):
    > W dniu 2017-08-29 o 21:18, J.F. pisze:
    >>> Rozstaw ten sam - profil inny - wypadywuje na zwrotnicach. Kiedyś 105
    >>> konstalu ciągali po torach kolejowych w okolicach Krakowa na próbę -
    >>> słabo wychodziło.
    >>
    >> Wiec jak to transportowano za PRL ?
    >> Lawetami samochodowymi czy kolejowymi ?
    >>
    > Koleją. Tak było najprościej.

    A nie bylo przekroczenia skrajni ?
    Tramwaje dosc wysokie ..

    J.


  • 28. Data: 2017-08-30 21:46:00
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-30 o 20:45, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 30 Aug 2017 10:24:39 +0200, T. napisał(a):
    >> W dniu 2017-08-29 o 21:18, J.F. pisze:
    >>>> Rozstaw ten sam - profil inny - wypadywuje na zwrotnicach. Kiedyś 105
    >>>> konstalu ciągali po torach kolejowych w okolicach Krakowa na próbę -
    >>>> słabo wychodziło.
    >>>
    >>> Wiec jak to transportowano za PRL ?
    >>> Lawetami samochodowymi czy kolejowymi ?
    >>>
    >> Koleją. Tak było najprościej.
    >
    > A nie bylo przekroczenia skrajni ?
    > Tramwaje dosc wysokie ..
    >
    > J.
    >
    Widocznie nie, skoro jechały... Widziałem kiedyś na platformach.
    Z nowszych czasów - mam gdzieś zdjęcie z transportu Swinga do Warszawy
    na platformie samochodowej.
    T.


  • 29. Data: 2017-08-31 08:08:34
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2017 o 18:38, RadoslawF pisze:

    > Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu
    > bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże.

    Daj spokój - technologi jest znana i opracowana. Przecież MZA ma
    ciągniki balastowe na tą okazję. Myślisz, że jak się autobus w mieście
    zepsuje, to go zostawiają na miejscu aż złomiarze rozbiorą?

    Shrek


  • 30. Data: 2017-08-31 10:22:59
    Temat: Re: elektryczne klopoty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-31 o 08:08, Shrek pisze:

    >> Co do holowania to dzisiaj nie zaryzykował bym holowania pojazdu
    >> bez wspomagania kierownicy, na to nawet sztywny hol nie pomoże.
    >
    > Daj spokój - technologi jest znana i opracowana. Przecież MZA ma
    > ciągniki balastowe na tą okazję. Myślisz, że jak się autobus w mieście
    > zepsuje, to go zostawiają na miejscu aż złomiarze rozbiorą?

    Myślę że zepsuty autobus trzeba ściągnąć dziesięć do dwudziestu
    kilometrów a nie prawie dwieście. Napisano że to fabryka ma dostarczyć
    pojazd do odbiorcy a nie odbiorca odebrać w fabryce.
    Ale może jednak skłamali. :-)


    Pozdrawiam

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: