  • 1. Data: 2011-04-03 14:41:57
    Temat: ekspertyza ukladu lampy uv - zdjecia
    Od: bartek <b...@...pl>

    witam
    w zalaczeniu zdjecia lampy ktora zostala podlaczona na kilka sekund do
    pradu bez konwentera z 230v na 110v

    aktualnie nie dziala
    czy na tych zdjeciach widac cos moze byc uszkodzone lub ktos moze
    oszacowac koszt naprawy oraz czy wogole da sie to naprawic?

    http://www.fotosik.pl/moje_zdjecia.html?sort=fromAlb
    um&albId=826729&idx=1

    dziekuje pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-03 14:46:13
    Temat: Re: ekspertyza ukladu lampy uv - zdjecia
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy na tych zdjeciach widac cos moze byc uszkodzone lub ktos moze
    > oszacowac koszt naprawy oraz czy wogole da sie to naprawic?

    Widać ale stronę logowania. Na niej nie widać żadnych uszkodzeń :-(

  • 3. Data: 2011-04-03 14:54:40
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-04-03 16:46, henry1 pisze:

    > Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości

    um&albId=826729&idx=1

    > Widać ale stronę logowania. Na niej nie widać żadnych uszkodzeń :-(
    http://porada.fotosik.pl/

    przperaszam
    poprawna strona tutaj

  • 4. Data: 2011-04-03 14:54:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello bartek,

    Sunday, April 3, 2011, 4:41:57 PM, you wrote:

> [...]
    > czy na tych zdjeciach widac cos moze byc uszkodzone lub ktos moze
    > oszacowac koszt naprawy oraz czy wogole da sie to naprawic?

    Strona logowania działa poprawnie - nie wymaga naprawy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2011-04-03 15:44:31
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > http://porada.fotosik.pl/

    Witam!
    Podejrzewam że może być uszkodzony transformator lub jeśli lepsze wykonanie
    to bezpiecznik termiczny tego transformatora. (naprawa kilkanaście złotych)
    Sądzę że ze względu na dostępność taniej kupić transformator na 230V
    Jeśli przetwornice do świetlówek były zasilane z napięcia sieciowego to i
    ine mogły się uszkodzić - ale tutaj to trudno na odległość ocenić koszt.
    Może miały jakieś zabezpieczenie przed wyższym napięciem. To wymiana
    elementów zabezpieczających.
    Pozdrawiam - Waldek

  • 6. Data: 2011-04-03 16:19:36
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-03 17:44, waldek pisze:

> [...]
    > ine mogły się uszkodzić - ale tutaj to trudno na odległość ocenić koszt.
    > Może miały jakieś zabezpieczenie przed wyższym napięciem. To wymiana

    Z tego co widac to naprawa bedzie kosztowala grosze w porownaniu do ceny
    tego badziewia made in china. nie daj po sobie tylko poznac ze jestes
    farszawski plastik bo cie skroja jak za 4 takie lampy..

    :):):)

  • 7. Data: 2011-04-03 16:37:14
    Od: bartek <b...@...pl>

    W dniu 2011-04-03 18:19, Zakarm pisze:

> [...]
    > tego badziewia made in china. nie daj po sobie tylko poznac ze jestes
    > farszawski plastik bo cie skroja jak za 4 takie lampy..

    cool
    dzieki !
    :)

    a czy to potrafi robic kazdy fachmen czy trzeba szukac specjalnie ?

  • 8. Data: 2011-04-03 16:53:05
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > cool
    > dzieki !
    > :)
    >
    > a czy to potrafi robic kazdy fachmen czy trzeba szukac specjalnie ?

    bele serwis potrafi to naprawic. koszt tak na oko 50-150zeta.

  • 9. Data: 2011-04-03 20:13:27
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > http://porada.fotosik.pl/

    Jak na lustrzanke to nie za bardzo ostre te zdjecia.
    Co do urzadzenia to nie wydaje mi sie zbyt skomplikowane.
    Podczas naprawy od razu mozna wymienic transformator 110V/12V na 230V/12V.