  • 31. Data: 2004-02-18 07:02:35
    Temat: Re: .edu.pl dla mas?
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > takie cwaniactwo potrafie zrozumiec jak domeny wykupuje jakas firma i
    > potem sobie rzada wieeelkich pieniedzy za owa domene.
    > Ale jak to robi osoba prywatna to juz jest ciekawe ;)
    > Jest takich osob wieeele. On nie jest jedynym.

    Czyli jak osoba prywatna zalozy firme to za to samo jest cacy mimo ze dzien
    wczesniej byla "be".
    Jestem wstanie zrozumiec wojne gdyby pod tymi wszystkim domenami byly
    sensowne portale o Warszawie , Zamosciu, tatrach itp.

  • 32. Data: 2004-02-18 07:19:53
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Nie nie podoba mi sie polityka NASKu i wiel innych rzeczy
    >A uwazasz ze maja zaplacic z twoich podatkow 20 tys Arturowi za odstapienie
    >?

    Nie, maja sie... Gdy przeztana mi powtarzac, ze maja mi cos zabrac, bo sa
    wlascicielami miejscowego wymiaru sprawiedliwosc, to zainwestuje w serwis
    i na pewno na nim zarobie, zwlaszcza, ze jest wielu ludzi, ktorzy chcea go
    robic np. Fundacja Promocji m. st. Warszawy (niestety bez plecow w
    strukturach).

    >Jesli UM do spoly z NASKiem moga odsyskac domene za FRAJER to idiotyzmem z
    >ich strony byloby placic Arturowi.

    Pewnie, po wojnie panstwo wzielo sobie za frajer wiec, tez moglo, wiec po
    co mialo placic.

    >To ze Artur cwaniacko zagarnal domene to jest blad jaki popelniono w NASKu i
    >ich zmienionych i niespojnych regulaminach.

    Zaplacilem za domene zarejestrowana zgodnie z regulaminem, jezeli nazywasz
    taki zakup cwaniactwem, to musisz byc przedszkolakiem. Wydaje mi sie, ze
    nazwiesz cwaniakiem rowniez wlascicela przlni, jesli odwazy nazwac swoja
    firme pralnia.

  • 33. Data: 2004-02-18 07:23:01
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Jestem wstanie zrozumiec wojne gdyby pod tymi wszystkim domenami byly
    >sensowne portale o Warszawie , Zamosciu, tatrach itp.

    Nie jestes w stanie zrozumiec, ze zeby zrobic portal trzeba wlozyc duzo
    pieniedzy, a nie wloze pieniedzy dopoki nie bede pewny jakosci prawa.

  • 34. Data: 2004-02-18 07:34:17
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >W internecie siedze nieco dluzej bo ponad 10 lat wiec nie opisz mi tu
    >glodnych kawalkow o przedszkolu

    a to przepraszam :-))))))

    >A cwaniactwo z poczta.pl jest oczywiste.

    oczywiscie...., a swistak pali ze sreberka....

    >Nask jak widac jest instytucja ktora zawalila sprawe
    >bo gazeta.pl nalezy do Agora S.A a tak gdyby sie Artur pospieszyl moze
    >bylaby nastepna fajna a tu klops.

    Twoje rozumienie wypowiedzi i dar wgladu w przyszlosc sa interesujace.

    >Guzik mnie obchodzi legalnosc twoich domen , wedlug mnie wycwaniakowales i
    >tyle.

    Nie unos sie. Pewnie tylko hutnik, gornik i rolnik maja prawo byc uczciwi.
    Inwestowanie duzych pieniedzy we wlasne pomysly jest czynem gorszacym.

    >A masz pretensje teraz do NASKu ktory cwaniakuje razem z UM jak
    >wycwaniakowac Ciebie.

    NASK ma zapewnic sprawna techniczna dns, "cwaniakowanie razem z UM" w ich
    wykonaniu swiadczy jedynie o jakosci instytucji publicznych, a tym samym o
    jakosci panstwa i roli obywatela (dla przedszkolakow: obywatel w tym
    ukladzie jest dojna krowa, ktora moze, co nawyzej, muuuuuu; i niech nie
    przeszkadza...)

  • 35. Data: 2004-02-18 07:40:48
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 18 Feb 2004 07:23:01 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl wrote:

    >Nie jestes w stanie zrozumiec, ze zeby zrobic portal trzeba wlozyc duzo
    >pieniedzy, a nie wloze pieniedzy dopoki nie bede pewny jakosci prawa.
    Dokladnie.
    Moj klient bral wszystko na siebie jako osobe prywatna.
    To ma swoje minusy przy wymianach banerow... Wiadomo firmy chca miec
    fakture itp.

    Po za tym zostaje problem ludzi ktorzy musza to jakos zlozyc do kupy.
    Jedna osoba nie jest w stanie przygotowac chocby najprostrzego portalu
    tematycznego. Zaznaczam wyraznie _PORTALU_ a nie tandetnej strony
    zawierajacej kilka informacji.

    A NASK naskiem... domena moze zawsze zniknac i ciezko bedzie z
    dochodzeniem praw. Zawsze istnieje jeden przewodni motyw:
    Nask: nie zaplacil pan faktury
    Klient: nie dostalem jej wogole
    Nask: wyslalismy ja i wrocila do nas z adnotacja ze pan nie zgadza sie
    na jej odbior
    Klient: ????
    Nask; Czas oplaty za domene minal wiec zostala ona skasowana

    Potem tylko zaczyna sie zabawa z ksiegowoscia i roszczenie sobie praw
    kiedy to ktos inny podpatrzy taka sama domene i ja zarejestruje.

    --
    Wiesiek

  • 36. Data: 2004-02-18 07:43:37
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >W internecie siedze nieco dluzej bo ponad 10 lat wiec nie opisz mi tu
    >glodnych kawalkow o przedszkolu

    Widze, ze masz problem z czytaniem (to normalne w przedszkolu), pozwol ze
    Ci wytlumacze. Zaczales insynuowac, ze wszedlem w posiadanie domen na
    drodze przestepstwa piszac "trafila do przyjaciela NASK". Ciesz sie, ze
    nazwalem Cie przedszkolakiem, nalezaloby zdjac pasa i wymusic kierunek
    przeplywu rozumu.

  • 37. Data: 2004-02-18 10:11:49
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Nie jestes w stanie zrozumiec, ze zeby zrobic portal trzeba wlozyc duzo
    > pieniedzy, a nie wloze pieniedzy dopoki nie bede pewny jakosci prawa.

    Tiaaa dobry argument, jak nei byles pewny trzeba bylo nie kupowac domen.
    I nie pisz mi mi tu ze przez 6 lat placiles i nie byles pewny

  • 38. Data: 2004-02-18 10:17:14
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > a to przepraszam :-))))))

    A nie ma sprawy

    > oczywiscie...., a swistak pali ze sreberka....

    Artur przynaj to wreszcie ze chciales na tym zarobic bez ponoszenia
    specjalnej pracy.
    Bylo to legalne , mogles tak zrobic czyli potencjalnie duzo kasa bez nakladu
    czyli cwaniak :).
    Nie doszukuj sie w moich wypowiedziasz ze nazywam cie przestepca czy jakims
    wyludzaczem.

    Nie mow ze nie zarejestrowalbys www.gazeta.pl gdyby byla wolna :))

    > Nie unos sie. Pewnie tylko hutnik, gornik i rolnik maja prawo byc uczciwi.
    > Inwestowanie duzych pieniedzy we wlasne pomysly jest czynem gorszacym.

    Powiedzmy ze WEDLUG MNIE srednio moralnym ale w pelni legalnym.

> [...]
    > jakosci panstwa i roli obywatela (dla przedszkolakow: obywatel w tym
    > ukladzie jest dojna krowa, ktora moze, co nawyzej, muuuuuu; i niech nie

    Masz pretensje do NASKU o to co sam robisz. NASK jest firma komercyjna i sam
    cwaniakuje jak zarobic i sie nie narobic.
    A UM woli wycwaniakowac domene niz za nia placic co jest naturalnym odruchem
    choc rownie waptliwym moralnie jak dzialania NASKu.

  • 39. Data: 2004-02-18 10:19:19
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > drodze przestepstwa piszac "trafila do przyjaciela NASK". Ciesz sie, ze
    > nazwalem Cie przedszkolakiem, nalezaloby zdjac pasa i wymusic kierunek

    Chlopie :)) gdzie zarzucam ci przestepstwo ? cytat prosze .
    Klient posiadajavcych dziesiatki domen napewno jest przyjacielem NASKu skoro
    odmawiaja domen innym, a Tobie nie.
    A o przedszkolu teskty swiadcza jedynie o Tobie, bo braklo argumentow.
    Druga sprawa to w momencie pisania o "poczta.pl" nawet nie wiedzialem ze TO
    TY JA POSIADASZ.

  • 40. Data: 2004-02-18 10:40:59
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Tiaaa dobry argument, jak nei byles pewny trzeba bylo nie kupowac domen.
    >I nie pisz mi mi tu ze przez 6 lat placiles i nie byles pewny

    Jak je kupowalem, to bylem prosto po szkole i wierzylem w te pierdoly o
    rownosci wobec prawa, a place i bede, bo nie po to zainwestowalem kupe
    swojej i nie kasy, zeby robic prezenty szemranym dobroczyncom ludzkosci.