  • 21. Data: 2004-02-13 13:59:37
    Temat: Re: .edu.pl dla mas?
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...THIS-IS-HERE.TO-BLOCK-SPAM.pl>

    ROBBO 2 wrote:

    > Napewno nie, z 4 lata temu www.ericsson.org.pl byl zarejstrowany bez
    > problemu (choc zgoda firmy ericsson byla :)

    To co się stało z domeną/witryną?
    Zgoda wyparowała? ;-)

    --
    Sławomir Tobis
    * GSM w Wielkopolsce: http://www.poznan.gsm.g.pl, http://wap.poznan.gsm.g.pl

  • 22. Data: 2004-02-13 15:52:10
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >A pamietacie jak Poczcie odmowiono poczta.pl a potem domena trafila do
    >przyjaciela NASK zapewne

    Jestes zapewne przedszkolakiem. NASK mial miedzy 12.97 a ca. 03.1998
    regulamin, ktory wymagal posiadania firmy o nazwie wnioskowanej domeny, a
    ja zalozylem z kolega spolke cywilna o nazwie Poczta, co zapewne uwazasz
    za naduzycie, bo przeciez "jak tak mozna" (z oburzona mina). Ten czlowiek
    placi za rzecy, ktore zapewne naleza sie robotnikom i rolnikom, matkom
    polkom i bojownikom o wolnosc i demokracje. Powinien zostac powolany jakis
    urzad, ktory zrobi raz na zawsze porzadek z wrogami ludu.
    Nie wiem za czasow jakiego regulaminu firma Poczta Polska zwracala sie do
    nich, ale zarejestrowano im domene poczta-polska.pl.

  • 23. Data: 2004-02-14 02:15:41
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> wrote :

    > Ja znam jeszcze jedną dziwną sytuację. Na początku 2000 roku
    > znajoma
    > firma chciała zarejestrować domenę www.edu.pl na portal o
    > edukacji. Odpowiedź NASKu oczywiście negatywna, nawet osobista
    > rozmowa nic nie dała - cyt: "www jest przedrostkiem funkcjonalnym
    > i tego na pewno nie zarejestrujemy". Serwis powstał pod innym
    > adresem. Natomiast cztery miesiące później ta domena została przez
    > NASK zarejestrowana dla innej firmy....
    > Równi i równiejsi?

    2 lata temu na tej grupie cos o tym pisalem :) poszukaj w google to
    moze sie usmiejesz.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 24. Data: 2004-02-14 16:30:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Kiedys kiedys... A ilez to ja mialem klopotow przez istnienie wpisu
    > *.edu.edu.pl - gdzie oczywiscie edu.edu.pl jest zarejestrowane przez
    > NASK dla firmy niemajacej nic wspolnego z edukacja.

    To samo co ja np. z *.com.waw.pl.
    Tzn. wiele klopotow to mi nie sprawialo - wystarczylo obslugiwac
    ta domene (pusta) na wlasnym serwerze.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 25. Data: 2004-02-17 15:34:51
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > polkom i bojownikom o wolnosc i demokracje. Powinien zostac powolany jakis
    > urzad, ktory zrobi raz na zawsze porzadek z wrogami ludu.

    W internecie siedze nieco dluzej bo ponad 10 lat wiec nie opisz mi tu
    glodnych kawalkow o przedszkolu
    A cwaniactwo z poczta.pl jest oczywiste. Nask jak widac jest instytucja
    ktora zawalila sprawe
    bo gazeta.pl nalezy do Agora S.A a tak gdyby sie Artur pospieszyl moze
    bylaby nastepna fajna a tu klops.
    Guzik mnie obchodzi legalnosc twoich domen , wedlug mnie wycwaniakowales i
    tyle.
    A masz pretensje teraz do NASKu ktory cwaniakuje razem z UM jak
    wycwaniakowac Ciebie.

  • 26. Data: 2004-02-17 15:35:20
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > To co się stało z domeną/witryną?
    > Zgoda wyparowała? ;-)

    Jest wolna zadnego NS nie widze

  • 27. Data: 2004-02-17 15:56:54
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 04-02-17 16:34, internauta ROBBO 2 napisał :

    > A masz pretensje teraz do NASKu ktory cwaniakuje razem z UM jak
    > wycwaniakowac Ciebie.

    Obywatel cwaniakuje na własną ręke, na własną odpowiedzialność, za
    własne pieniądze. Natomiast wspomniane instutucje robią to za nasze
    podatki, wykorzystując aparat utrzymywany w innych celach niż zabawa w
    ciuciubabkę, na luzie bo urzędnik w RP niczym własnym nie ryzykuje.
    I to Ci się podoba? Bo mi nie.
    --
    Olek

  • 28. Data: 2004-02-17 16:29:34
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Tue, 17 Feb 2004 16:56:54 +0100, Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >podatki, wykorzystując aparat utrzymywany w innych celach niż zabawa w
    >ciuciubabkę, na luzie bo urzędnik w RP niczym własnym nie ryzykuje.
    Nie jest jedyny ktory tak robi.
    Jakies 4 lata temu mialem takiego ciekawego klienta.
    Na dzien dobry chcial cos 30 domen podczepic. OK. Zgodzilem sie...
    Mialo byc pelno roznych portali, a skonczylo sie na glupawej stronce
    gdzie byl znaczek "under construction". I tak to trwalo az mu ta pasja
    nie minela. Wszystkie domeny byly na osobe prywatna.
    Widac gosc mial za duzo pieniedzy i nie mial z nimi co zrobic.
    Po jakis 2 latach entuzjazm mu minal. Miedzyczasie czesc nask
    wykasowal (tak o jakos... nagle z dnia nadzien zniknela delegacja
    domeny). Klient dzwonil, ale sie nie dowiedzial o co chodzilo.
    Stalo sie tez tak, ze niektore domeny UM mu zabral (jako zastrzezone
    nazwy)

    >I to Ci się podoba? Bo mi nie.
    To jego pieniadze co mu bronisz. Skoro chce placic co rok jakas kase
    zeby miec ta swiadomosc ze "domena jest moja" to jego sprawa... nie
    bron mu tego. Lepiej zeby tak marnowal pieniadze a nie na "inne" cele.

    --
    Wiesiek

  • 29. Data: 2004-02-17 16:33:18
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Tue, 17 Feb 2004 16:34:51 +0100, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >A cwaniactwo z poczta.pl jest oczywiste. Nask jak widac jest instytucja
    >ktora zawalila sprawe
    >bo gazeta.pl nalezy do Agora S.A a tak gdyby sie Artur pospieszyl moze
    >bylaby nastepna fajna a tu klops.
    takie cwaniactwo potrafie zrozumiec jak domeny wykupuje jakas firma i
    potem sobie rzada wieeelkich pieniedzy za owa domene.
    Ale jak to robi osoba prywatna to juz jest ciekawe ;)
    Jest takich osob wieeele. On nie jest jedynym.

    --
    Wiesiek

  • 30. Data: 2004-02-18 07:00:41
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    > podatki, wykorzystując aparat utrzymywany w innych celach niż zabawa w
    > ciuciubabkę, na luzie bo urzędnik w RP niczym własnym nie ryzykuje.

    Nie nie podoba mi sie polityka NASKu i wiel innych rzeczy
    A uwazasz ze maja zaplacic z twoich podatkow 20 tys Arturowi za odstapienie
    ?
    Jesli UM do spoly z NASKiem moga odsyskac domene za FRAJER to idiotyzmem z
    ich strony byloby placic Arturowi.
    To ze Artur cwaniacko zagarnal domene to jest blad jaki popelniono w NASKu i
    ich zmienionych i niespojnych regulaminach.