-
1. Data: 2011-05-25 00:51:42
Temat: ech te amerykance
Od: AL <a...@s...tam>
:)
zero regulowanego przeswitu i prosze:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
no i te 'super cienkie drzwi' robia wrazenie
(ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi )
--
pozdr
Adam (AL)
TG
-
2. Data: 2011-05-25 00:57:32
Temat: Re: ech te amerykance
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
> zero regulowanego przeswitu i prosze:
> http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
>
Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed dojazdem
do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która spokojnie przez
próg przejechała. W momencie zahaczenia, przód auta wyraźnie opada.
Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko wsunięte w nadkola -
normalnie powinny być wysunięte, bo część ciężaru spoczęła na betonie, a
tył działa jak dźwignia.
Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma zawieszenie
pneumatyczne.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
3. Data: 2011-05-25 01:08:09
Temat: Re: ech te amerykance
Od: JAM <j...@y...com>
On May 24, 6:57 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
> Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
>
> > zero regulowanego przeswitu i prosze:
> >http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
>
> Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed dojazdem
> do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która spokojnie przez
> próg przejechała. W momencie zahaczenia, przód auta wyraźnie opada.
> Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko wsunięte w nadkola -
> normalnie powinny być wysunięte, bo część ciężaru spoczęła na betonie, a
> tył działa jak dźwignia.
> Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma zawieszenie
> pneumatyczne.
>
> --
> Pozdrowienia, Waldek Godel
> Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
> Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Trudno powiedziec. Te samochody robi malutka firma i oczywisci zadnych
danych na temat tego pojazdu sie nie publikuje. On przypomina
Cadillacka tyko z wygladu. Jest to pojazd specjalny, ciezko
opancerzony, tak ze zadne seryjnie produkowane podwozie samochodu
osobowego nie bylboy nawet w przyblizeniu zdolne sprostac obciazeniom.
Podwozie ciezkiego trucka moze by sie nadawalo, ale raczje by nie
pasowalo do sylwetki tego pojazdu.
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
-
4. Data: 2011-05-25 07:05:45
Temat: Re: ech te amerykance
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 11-05-25 00:51, AL pisze:
> (ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi )
8 ton, podobno ;)
6.2-6.6 litrowy diesel (zalezy od zrodla).
http://c1.gas2.org/files/2009/01/cadillac_one.jpg
-
5. Data: 2011-05-25 08:55:49
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>
> zero regulowanego przeswitu i prosze:
> http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
>
> no i te 'super cienkie drzwi' robia wrazenie
> (ciekawe ile taki opancerzony samochod wazy i jaki tam silnik siedzi )
>
Zauważcie, że po tym jak przyciera podwoziem, przednie koła chowają się w
nadkola.
Chowają, a nie wpadaja...
Pozdrawiam - Darek.
-
6. Data: 2011-05-25 09:09:01
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ocsfsz40zoob$....@l...institute.com.
..
> Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem.
mam identyczne wrażenie, że to nie próg, tylko awaria przedniego zawieszenia
była powodem tej wtopy
-
7. Data: 2011-05-25 10:48:59
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
news:irhcpp$jpc$1@inews.gazeta.pl...
> zero regulowanego przeswitu i prosze:
> http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
Obamowa musi widac pare kilogramow zrzucic :-)
Ambitnie sie jakos zaklinowal.
J.
-
8. Data: 2011-05-25 12:11:30
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Waldek Godel wrote:
> Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
>
> > zero regulowanego przeswitu i prosze:
> > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
> >
>
> Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed
> dojazdem do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która
> spokojnie przez próg przejechała.
Z ta drobną różnicą że ma też znacznie większy rozstaw osi, co ma
ogromne znaczenie. Przytarł ewidentnie.
I dziadków też mamy taki próg, i sejem się przejeżdża z przytupem, a
większy samochód musi wolniutko, żeby nie zabujać się na kołach, bo
przytrze.
> W momencie zahaczenia, przód auta
> wyraźnie opada. Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko
> wsunięte w nadkola - normalnie powinny być wysunięte, bo część
> ciężaru spoczęła na betonie, a tył działa jak dźwignia.
> Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma
> zawieszenie pneumatyczne.
To też, ale wygląda że samo przytarcie brzuchem coś mu uszkodziło -
słychać dość wyraźny huk w ułamek sekundy po przytarciu, jakby
pękającego metalu.
--
Pozdro
Massai
-
9. Data: 2011-05-25 15:43:38
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "ATA" <d...@g...pl>
http://moto.wp.pl/gid,13440363,img,13440732,page,2,t
itle,Tajemnice-limuzyny-Obamy,galeriazdjecie.html
tu wieceji info
-
10. Data: 2011-05-26 09:54:05
Temat: Re: ech te amerykance
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:irikki$q9b$1@news.onet.pl...
> Waldek Godel wrote:
>
>> Dnia Wed, 25 May 2011 00:51:42 +0200, AL napisał(a):
>>
>> > zero regulowanego przeswitu i prosze:
>> > http://www.bbc.co.uk/news/uk-13507728
>> >
>>
>> Właśnie regulowany prześwit najwyraźniej był tu problemem. Przed
>> dojazdem do progu widać było, że ma prześwit większy niż buma która
>> spokojnie przez próg przejechała.
>
> Z ta drobną różnicą że ma też znacznie większy rozstaw osi, co ma
> ogromne znaczenie. Przytarł ewidentnie.
>
> I dziadków też mamy taki próg, i sejem się przejeżdża z przytupem, a
> większy samochód musi wolniutko, żeby nie zabujać się na kołach, bo
> przytrze.
>
>
>> W momencie zahaczenia, przód auta
>> wyraźnie opada. Po zbliżeniu widać, że koła są wyraźnie głęboko
>> wsunięte w nadkola - normalnie powinny być wysunięte, bo część
>> ciężaru spoczęła na betonie, a tył działa jak dźwignia.
>> Wygląda jakby nagle zeszło powietrze z miechów - jeżeli to ma
>> zawieszenie pneumatyczne.
>
> To też, ale wygląda że samo przytarcie brzuchem coś mu uszkodziło -
> słychać dość wyraźny huk w ułamek sekundy po przytarciu, jakby
> pękającego metalu.
>
Na środku bramy widać kątownik w jezdni, o który opierają się skrzydła
bramy. Podejrzewam, że urwał na nim jakiś wężyk ciśnieniowy od regulacji
zawieszenia.
--
Pozdrawiam,
yabba