  • 21. Data: 2011-05-27 10:57:52
    Temat: Re: ech te amerykance
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:irnjv7$ha6$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2011-05-27 00:25, yabba pisze:
    > (...)
    >
    > Sugerujesz, że Irlandczycy celowo zaimportowali fragment z okazji
    > wizyty Obamy?

    W Irlandii tylu Polaków. Może bramę robili nasi?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2011-05-27 12:35:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo szansa że przypadkowa awaria nastapiła dokładnie w momencie gdy
    > przytarł tym podwoziem jest nieporównanie niższa niż błąd konstrukcji?

    problem w tym że nie przytarł, jest drugi filmik kręcony kamerą z boku i
    widać, że w momencie kiedy mu się podwozie chowa, ma jeszcze prześwit, poza
    tym jakby przytarł, to by nie było huku uderzenia podwoziem o garba, bo by
    po prostu osiadł i tyle

  • 23. Data: 2011-05-27 12:36:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4ddf5807$0$2439$6...@n...neostrada
    .pl...

    > A może to schowanie się kół było typową reakcją zawieszenia adaptacyjnego,
    > w celu wypoziomowania auta?

    jest to jakaś koncepcja

  • 24. Data: 2011-05-27 23:07:29
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "JAM" <j...@y...com> napisał w wiadomości
    news:120e54ef-3b88-434e-bb08-Trudno powiedziec. Te samochody robi malutka
    firma i oczywisci zadnych
    danych na temat tego pojazdu sie nie publikuje. On przypomina
    Cadillacka tyko z wygladu. Jest to pojazd specjalny, ciezko
    opancerzony, tak ze zadne seryjnie produkowane podwozie samochodu
    osobowego nie bylboy nawet w przyblizeniu zdolne sprostac obciazeniom.
    Podwozie ciezkiego trucka moze by sie nadawalo, ale raczje by nie
    pasowalo do sylwetki tego pojazdu.
    żeby Cie nie skłamać, gdzieś dzisiaj w Fakcie czytałem dane techniczne tego
    wózka:
    cadillack po max tuningu, 8 ton masy, silnika nie pamiętam, jakiś potwór
    pewnie, ale Vmax ograniczona do 100kmh,
    nadciśnieniowa instalacja powietrza itp.
    Moze ktoś zrobił skan

    Jacek