  • 31. Data: 2007-01-25 09:55:45
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:ep9u2q$kec$1@inews.gazeta.pl...
    > "wer" <b...@n...pl> wrote in message

    > Jakies plaskie i malo biznesowe masz podejscie :-). Taki zadowolony klient
    > to powie innym klientom ze u Ciebie wszystko dziala, a jak nie dziala to
    > on dzwoni i juz Ty sie martwisz aby dzialalo. Bedzie chwali usluge i jak
    > sie pojawi w okolicy nowy ISP nawet tanszy to moze sie dwa razy zastanowi
    > nad przejsciem, bo u Ciebie ma jakosc uslug.

    No wlasnie, widze jedna osoba wie o co chodzi, ja u siebie przez takie
    podejscie mam szturm klientow, co ze klient placi 40 zlotych, jak tych
    klientow
    mam 500 i ciagle przybywa, bo wiedza ze maja wypasiony serwis :)

  • 32. Data: 2007-01-25 10:00:02
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Robert CyberM napisał(a):
    > wiesz Mateo tu nie chodzi o to ze klient zawraca glowe tylko o to ze
    > oczekuje od Ciebie wziecia odpowiedzialnosci za usluge swiadczona przez
    > inny podmiot. jak kupisz kiepskie paliwo na Orlenie to jedziesz na Shella
    > ich zbluzgac ? mam rozumiec ze jak kupie u Ciebie lacze a w spozywczaku za
    > rogiem sprzedadza mi czerstwy chleb to zajmiesz sie sprawa, tylko dlatego
    > ze zamowie go telefonicznie przez Skype (czyli przez Twoj internet) ?
    > gdzies sa granice logiki i odpowiedzialnosci za swiadczona usluge.

    jesli obiecywales klientowi pelny dostep do Internetu to musisz sie
    wywiazac ze zobowiazania

    jak klientom wszystko dziala to nie dzownia z problemami

    --
    Mateo

  • 33. Data: 2007-01-25 10:04:47
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Robert CyberM" <c...@s...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > inny podmiot.
    > gdzies sa granice logiki i odpowiedzialnosci za swiadczona usluge.

    Wiecie co panowie ...zapomnieliscie juz jak to byc malym operatorem i
    walczyc o kazdego klienta .
    Chyba wam sie wam w du...ach poprzewracalo.

    spit

  • 34. Data: 2007-01-25 10:06:38
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Robert CyberM napisał(a):
> [...]
    > ich zbluzgac ? mam rozumiec ze jak kupie u Ciebie lacze a w spozywczaku za
    [..]
    Odwrotnie, to Shell/BP kupuje paliwa z Orlenu ;-)

  • 35. Data: 2007-01-25 10:24:40
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Przemysław Gubernat napisał(a):
    > [..]
    > Odwrotnie, to Shell/BP kupuje paliwa z Orlenu ;-)

    i jak auto nie chce na nim jechac to nie ma sie pretensji do Orlenu ze
    to ich wina , tylko do shella ze to sprzedal

    --
    Mateo

  • 36. Data: 2007-01-25 10:28:09
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > ponadto mimo najszczerszych
    > checi ebay ma w polsze znaczenie raczej marginalne i raczej malo kto sie
    > przejmuje trudnosciami w dostepie do w/w stronki

    ROTFL

    W.

  • 37. Data: 2007-01-25 10:49:09
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > i jak auto nie chce na nim jechac to nie ma sie pretensji do Orlenu ze
    > to ich wina , tylko do shella ze to sprzedal
    no dobra przedstawie to jak mojej 3 letniej corce ;) jak kupisz czerstwy
    chleb u piekarza Zenka (ktory wypieku i sprzedazy dokonal) to polecisz z
    pretensjami do piekarza Jurka tylko dlatego ze tez ma piekarnie a moze do
    apteki Ziuty tylko dlatego ze tez cos sprzedaje ??
    --
    Robert CyberM

  • 38. Data: 2007-01-25 10:51:44
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > jesli obiecywales klientowi pelny dostep do Internetu to musisz sie
    > wywiazac ze zobowiazania
    > jak klientom wszystko dziala to nie dzownia z problemami
    Mateo calkiem szczerze... chce byc Twoim klientem... w koncu ktos by pogonil
    goscia ktory od 2 tygodni grzebie sie z akcyza za moje auto :) obiecuje ze
    nie zadzwonie jak wszystko bedzie dzialalo ale jak zdechnie mi auto
    zadzwonie niezaleznie od pory dnia czy nocy zebys mi zalatwil naprawe ;)

    p.s.
    powyzsze traktowac z przymruzeniem oka ;)
    --
    Robert CyberM

  • 39. Data: 2007-01-25 10:57:10
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

> [...]
    > klientow
    > mam 500 i ciagle przybywa, bo wiedza ze maja wypasiony serwis :)
    no ale czy to znaczy ze zalatwiasz reklamacje na zakupione buty ? jak mozesz
    wciskac kit sugerujac ze masz jakikolwiek wplyw na inne podmioty (czesto za
    granica) ? wypasiony serwis czy mega sciema ? postawie serwis ze zdjeciami
    kwiatkow, potem podesle Ci znajomego ktory zostanie Twoim klientem i net
    bedzie mu sluzyl wylacznie do ogladania tych kwiatkow... co zrobisz jak
    serwis wylacze ? wyczarujesz klientowi ? zaplacisz mi za dalsze
    prowadzenie ? badz realista, nic nie zrobisz dopuki mi nie bedzie zalezalo
    zeby serwis byl dostepny, a jakbedzie mi zalezalo to sam bede sie staral
    zeby Twoi klienci mieli do niego dostep.
    --
    Robert CyberM

  • 40. Data: 2007-01-25 11:02:06
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Robert CyberM napisał(a):
> [...]
    > pretensjami do piekarza Jurka tylko dlatego ze tez ma piekarnie a moze do
    > apteki Ziuty tylko dlatego ze tez cos sprzedaje ??

    ale czemu wplatasz firmy 3 ?

    jest
    klient -> dostawca -> tresc

    jak nie dziala tresc to pierw zglaszasz do dostawcy - o to chyba w tym
    watku chodzilo ?

    --
    Mateo