  • 1. Data: 2010-03-13 20:44:37
    Temat: e61i - cicha?
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    Witam!
    Mam wrażenie, że moja Nokia E61i ma za cichy głośnik podczas rozmowy.
    Ciężko się dogadać stojąc na ruchliwej ulicy, z innymi telefonami nie
    miałem tego problemu. Macie podobne odczucia z tym modelem Nokii?
    Jeśli to typowa cecha telefonu, to istnieje może jakiś soft, który
    pozwala na zwiększenie głośności ponad standardową?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-03-16 14:35:55
    Temat: Re: e61i - cicha?
    Od: FD <f...@o...pl>

    ColdFire pisze:
> [...]
    > Jeśli to typowa cecha telefonu, to istnieje może jakiś soft, który
    > pozwala na zwiększenie głośności ponad standardową?

    rozkrecic i przemyc /przedmuchac tą siateczke w obudowie nad glosniczkiem
    na 99,9% to jest problem

  • 3. Data: 2010-03-17 16:42:01
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    FD pisze:

    > rozkrecic i przemyc /przedmuchac tą siateczke w obudowie nad glosniczkiem
    > na 99,9% to jest problem

    Hmm, a spotkałem się z opinią, że to taka fabryczna wada wielu nokii z
    symbianem. Tak czy inaczej warto spróbować, dzięki!

  • 4. Data: 2010-03-18 07:45:35
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 13 Mar, 21:44, ColdFire <r...@n...gov> wrote:
> [...]
    > Jeśli to typowa cecha telefonu, to istnieje może jakiś soft, który
    > pozwala na zwiększenie głośności ponad standardową?

    Hmm... Ja obecnie używam E51, E52 i E63 i powiem Ci, że właściwie to z
    żadnym z tych modeli nie mam większych problemów... W każdym słychać
    głośno i wyraźnie...

  • 5. Data: 2010-03-21 01:02:07
    Od: FD <f...@o...pl>

    ColdFire pisze:

    > Hmm, a spotkałem się z opinią, że to taka fabryczna wada wielu nokii z
    > symbianem. Tak czy inaczej warto spróbować, dzięki!

    napisz jaki efekt

  • 6. Data: 2010-03-21 10:10:29
    Od: m...@o...pl

    Problem jest w tym ,że głosnik z upływem czasu traci swoją moc i zwyczajnie
    ulega zabrudzeniu drobinami i pyłem