  • 11. Data: 2012-08-09 23:59:12
    Temat: Re: e52 - czy warto uaktualnic firmware?
    Od: "Piotr C." <p...@m...re.move.this.com>

    Irokez wrote:
    > tym szmelcem po scianach ze zlosci (ze pól minuty walcze z ponownym
    > wybieraniem/anulowaniem) troche popekal i sie pokrzywil. W sumie to
    > nadal nim czasami trzeba o deske, bo wyskakuje "wybierz akcesorium" mimo
    > ze przenigdy ten szmelc nie widzial w gniezdzie sluchawkowym
    > jakiejkolwiek wtyczki. Ostatnio gwozdziem porobilem pare kólek w nim i
    > na razie spokój.

    Musiałeś mieć jakiś trefny egzemplarz, mój używałem przez rok, w tym w
    USA, również do rozmów przez VoIP (WiFi) + nagrywanie wszystkich rozmów,
    w firmie setki osób to mają i też jeżdzą m.in. po Azji i jest ok. Jedyny
    minus to upierdliwa konfiguracja maila (trzeba anielskiej cierpliwości)
    ale w używaniu jest OK. Chętnie bym teraz kupił nową, gdyby była w
    sprzedaży nie-refurbishowej, bo tamtą musiałem wymienić na coś innego.

    pozdr.