    From: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: e46 - pompa wspomagania
    Date: Sun, 15 Apr 2012 19:12:29 +0200

    Czesc

    Niestety w piatek 13 odmowila wspolpracy. Uslyszalem zgrzyt i obecnie
    kolo pasowe kompy obraca sie swobodnie, a lopatki w srodku zapewne nie
    :) Wspomagania brak - zakladam, ze to nie problem przekladni (tloczysko)
    ale bede wiedzial po wyjeciu pompy.
    Obecnie zamontowana pompa wg. RealOem to LUK LF-30 (32416753274) pytanie
    co wsadzic zamiast niej...

    1. taka sama uzywke? 250-300zl, gwarancja hmm.. rozruchowa - w tydzien
    nie padnie to bedzie dzialac :)

    2. taka sama regenerowana (tzn. moja odesle, dostane inna po
    regeneracji) ok 350-400zl, gwarancja rok albo dwa lata

    3. Chinska nowka sztuka :) z gwarancja, ok 350zl

    4. nowy oryginal odpada... :)

    Druga sprawa, jako ze obecna pompa ma przebieg 78kkm to dziwi mnie
    troche fakt, ze padla. Slyszalem plotke, ze w zbiorniczku z plynem jest
    jakis filtr i ten zbiorniczek powinno sie rowniez wymienia - nie wiem
    czy to bylo robione czy nie. Olej w przekladni byl wymieniany 2 lata
    temu gdy kupilem auto.

    --
    jarek