  • 1. Data: 2011-12-08 09:11:06
    Temat: dzwonienie do play?
    Od: "max" <g...@w...pl>

    Czy to prawda, że jak dzwonię do kogoś z sieci play z innej sieci to za nie
    darmowe minuty?

    pozdro

  • 2. Data: 2011-12-08 10:44:39
    Temat: Re: dzwonienie do play?
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    W dniu 2011-12-08 10:11, max pisze:
    > Czy to prawda, że jak dzwonię do kogoś z sieci play z innej sieci to za
    > nie darmowe minuty?

    Możesz sformułować to pytanie w języku polskim ?

    Leszek

  • 3. Data: 2011-12-08 10:58:51
    Od: "maks" <g...@w...pl>

    Czy jak dzwonię do kogoś z sieci play z innej sieci np orange albo t-mobile
    to opłata idzie na moje konto bez uwzględnienia bezplatnych minut?

  • 4. Data: 2011-12-08 11:16:33
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Możesz sformułować to pytanie w języku polskim ?

    moim zdaniem pisze on ruwnie dobrze jak ja.

  • 5. Data: 2011-12-08 11:29:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "maks" <g...@w...pl> wrote:
    > Czy jak dzwonię do kogoś z sieci play z innej sieci np orange albo
    > t-mobile to opłata idzie na moje konto bez uwzględnienia bezplatnych minut?

    Może zadam pytanie pomocnicze - jak dzwonisz do kogoś z T-Mobile z sieci
    T-Mobile, to:
    a. płacisz za to
    b. nie płacisz za to
    c. wykorzystujesz bezpłatne minuty?

  • 6. Data: 2011-12-08 18:14:10
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "maks" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jak dzwonię do kogoś z sieci play z innej sieci np orange albo
    > t-mobile to opłata idzie na moje konto bez uwzględnienia bezplatnych
    > minut?

    Ja też dalej nic z tego nie rozumiem i nie pomogło nawet "spolszczenie"
    ksywki ;)
    Na pewno dzwoniąc do pleja zapłacisz prawie 3x tyle co do zwykłych
    sieci.

  • 7. Data: 2011-12-08 20:19:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-12-2011 o 19:14:10 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Użytkownik "maks" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ja też dalej nic z tego nie rozumiem

    Tak samo i ja nie rozumiem :)

    > Na pewno dzwoniąc do pleja zapłacisz prawie 3x tyle co do zwykłych sieci.

    Ooo, tego tym bardziej nie rozumiem. Jak i tego że są zwykłe sieci i
    niezwykłe :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 8. Data: 2011-12-08 21:00:29
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 08-12-2011 o 19:14:10 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Użytkownik "maks" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ja też dalej nic z tego nie rozumiem

    >Tak samo i ja nie rozumiem :)

    Do tego momentu się zgadzamy.

    > Na pewno dzwoniąc do pleja zapłacisz prawie 3x tyle co do zwykłych
    > sieci.

    >Ooo, tego tym bardziej nie rozumiem. Jak i tego że są zwykłe sieci i
    >niezwykłe :)

    To oświecę Cię, sieci które istnieją od 1996 roku i wirtualne Twory
    siedzące na nich są zwykłe, a pasożyty nowej epoki, do których płaci się
    kosmiczne stawki z tych powyższych są "niezwykłe" i jest nim play,
    polsat, rydzyk itp

  • 9. Data: 2011-12-08 21:15:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > siedzące na nich są zwykłe, a pasożyty nowej epoki, do których płaci się
    > kosmiczne stawki z tych powyższych są "niezwykłe" i jest nim play,
    to ja Cię teraz oświecę. NAzwijmy plus orangę i tmobile "W3". Załóżmy ze
    wewnątrz w3 są tzw"normalne stawki". W wielu przypadkach (nie zawsze)
    dzwoniąc z w3 do play zapłacisz wiecej. owa różnica pomiędzy (wiecej
    minus normalne stawki) trafia... do playa? błąd... duża jej częśc jak
    nie większość pozostaje w W3.
    Rzecznik ORange zapytany jak to sie dzieje ze "dysproporcja urzędowa"
    jest niwelowana co pół roku a ceny połączeń nie spadają, odpowiedział ze
    niema takiego prawa które nakazuje obniżanie cen połączeń.
    ToMasz

  • 10. Data: 2011-12-08 21:16:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-12-2011 o 22:00:29 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

> [...]
    > siedzące na nich są zwykłe, a pasożyty nowej epoki, do których płaci się
    > kosmiczne stawki z tych powyższych są "niezwykłe" i jest nim play,

    To żeś mnie oświecił, łomatko :) Dobrze dowiedzieć się, że Play to
    wirtualny twór.

    Poza tym wyższe stawki są wymysłem UKE a nie operatorów :) Zresztą
    wymysłem bardzo prawidłowym

    Poza tym, to Twój operator Cie doi i robi wała, bo mimo że UKE obniża
    stawki MTR, to on dalej z Ciebie zdziera.