  • 21. Data: 2010-07-09 08:21:22
    Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Dokladnie, nie rozumiem kierowcow ciezarowek.
    Tez ostatnio stracilem tyl samochodu.
    Podejrzewam ze kierowca albo gadal przez telefon, albo siegal po cos,
    albo po prostu nie patrzyl na mnie i na to co sygnalizuje, tylko gdzies
    do przodu, nade mna.
    Po hamowaniu z mojej strony zdziwil sie, ze wjechal mi w tyl:(
    I do tego debil nie przyjal mandatu, narazajac mnie na czekanie z
    wyplata odszkodowania. A auto stoi i nie mozna nic robic...
    Rutyna, mam nadzieje ze kiedys trafi na walec, i niech sobie wjezdza w
    tyl...

  • 22. Data: 2010-07-09 08:29:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    wchpikus pisze:
    > Witam!
    > Dokladnie, nie rozumiem kierowcow ciezarowek.
    > Tez ostatnio stracilem tyl samochodu.

    Jak pojezdzisz tyle godzin co oni to moze zrozumiesz.
    Bo czas pracy kierowcy to fikcja.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2010-07-09 08:42:05
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Jak pojezdzisz tyle godzin co oni to moze zrozumiesz.
    > Bo czas pracy kierowcy to fikcja.

    Ale to nie zwalnia ich od myslenia.

  • 24. Data: 2010-07-09 08:43:12
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    wchpikus pisze:
    > Witam!

    > Ale to nie zwalnia ich od myslenia.

    Ciezko sie mysli jak sie mozg ze zmeczenia wylaczy.

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2010-07-09 08:52:04
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Rutyna, mam nadzieje ze kiedys trafi na walec, i niech sobie wjezdza w
    > tyl...
    Jest nadzieja, ze sami sie wytluka
    http://www.tvn24.pl/12690,1663733,0,1,zobaczylismy-t
    ylko-kurz-i-lamiaca-sie-ciezarowke,wiadomosc.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 26. Data: 2010-07-09 08:57:14
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Karolek napisał:

    > Jak pojezdzisz tyle godzin co oni to moze zrozumiesz.
    > Bo czas pracy kierowcy to fikcja.
    A kto mu kazal tyle godzin za kolkiem siedziec i kombinowac z tachografem?
    Inni by tez chcieli pracowac wiecej aby wiecej zarobic ale jest pr. pracy (przepisy)
    i nawet nikt w
    biurze czy na hali nie pracuje tyle co mistrz prowadzacy TIRa bo musi zarobic a na
    dodatek okrasc
    pracodawce sprzedajac "oszczednosci"
    Wiec albo sie godzi na lamanie prawa i zarabia duzo wiecej kasy i odpowiada za
    "dzwon" albo go
    przestrzega (prawo) i zarabia mniej, ale to nadal jego wybor i jak kogos zabije czy
    okaleczy to
    wlasnie on jest za to odpowiedzialny
    ps. wiem ze niektore przepisy sa niezyciowe ale to nie zwalnia od ich przestrzegania
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 27. Data: 2010-07-09 09:11:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:

    > A kto mu kazal tyle godzin za kolkiem siedziec i kombinowac z tachografem?

    No wlasnie kto?

> [...]
    > to odpowiedzialny
    > ps. wiem ze niektore przepisy sa niezyciowe ale to nie zwalnia od ich

    Malo wiesz o tym biznesie.
    I nie to zebym bronil kierowcow, ale czasem to troche inaczej wyglada
    niz to co ci mas media przekaza w postaci kolejnego wypadku TIRa...

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2010-07-09 09:20:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-09, Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    TIR na wlasciwym

    > TIRa a wlasciwie caly zestaw?

    A co, mieli go zostawić do przyszłych wakacji?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 29. Data: 2010-07-09 09:25:57
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Karolek napisał:

    > Malo wiesz o tym biznesie.
    > I nie to zebym bronil kierowcow, ale czasem to troche inaczej wyglada
    > niz to co ci mas media przekaza w postaci kolejnego wypadku TIRa...
    Mam 2 kolegow co jedzili TIRami przez ladnych kilka lat i sami zrezygnowali z tej
    pracy bo chca zyc
    i nikogo nie zabic na trasie.
    Teraz jezdza nadal ciezarowkami ale w firmach ktore nie zmuszaja kierowcy do latania
    przez pol
    europu bez przerw tylko u przewoznikow obslugujacych rejon max dwoch woj.
    slaskie/malopolskie.
    Kasa mniejsza ale i w domu normalnie sa dla zony i dzieci a i zdrowie lepsze bo mozna
    sie wyspac,
    normalne godziny pracy i nikogo nie zabija przez zasniecie/prochy/itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 30. Data: 2010-07-09 09:28:16
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:

> [...]
    > Kasa mniejsza ale i w domu normalnie sa dla zony i dzieci a i zdrowie
    > lepsze bo mozna sie wyspac, normalne godziny pracy i nikogo nie zabija

    Nie kazdy moze miec idealnego pracodawce i to dzialajacego na lokalnym
    rynku w dodatku.

    --
    Karolek