  • 11. Data: 2010-07-08 15:51:29
    Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gabriel 'wilk' pisze:

    > że kierowca samochodu ciężarowego iveco był trzeźwy. Jak wyjaśniał,
    > wyjechał na przeciwległy pas ruchu, bo się zagapił. - Nie zdążył już nic
    > zrobić i doszło wówczas do czołowego zderzenia z osobowym renault... "

    To debil. Na co sie gapil ze nie widzial zakretu siedzac tak wysoko?
    SMSa pisal? A moze troche za szybko zaatakowal zakret?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 12. Data: 2010-07-08 18:31:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > a trzeba było ją do lasu i jeszcze wpdol spuścic zeby nie zapomniała za
    > szybko tej lekcji ...

    W sumie ciekawe co ona sądzi o wypadku i całej takiej sytuacji.
    Bo znam trochę ludzi którzy uczestniczyli, czy nawet spowodowali dzwony
    (w przypadku jednej stłuczki to znam nawet obu uczestników, którzy się
    na wzajem nie znali) i jedna rzecz jest dla wszystkich wspólna - to nie
    była ich wina.

  • 13. Data: 2010-07-08 20:20:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafał wrote:

    > Szok, sam mam małe dzieci, a niebawem wybieram się na wakacje, z roku na
    > rok coraz bardziej boje się jeździć samochodem, szczególnie z całą
    > rodziną.

    To nie jeździj.

    > Co z tego że jadę ostrożnie i przepisowo, jak ktoś może we mnie
    > trafić...
    > Chyba najgorsza wizja, jak część rodziny zginie. Próbuje sobie
    > uzmysłowić co może czuć matka jak się już dowie co się stało...

    Może psychoanalityk by coś poradził na takie lęki?

  • 14. Data: 2010-07-08 22:43:04
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    to wrote:

    > To nie jeździj.

    Jak juz ma dzieci to aniolek i by im niebo na ziemi najlepiej zrobil. Pytanie
    czemu tym dzieciom zafundowal smiertelna chorobe przenoszona droga plciowa? Mam
    nadzieje ze zonie juz kupiles jakiegos SUV by dzieci mialy wieksze szanse jak
    wjedzie w auto jakis nacpany nastolatek w bok. W koncu masz dzieci to trzeba je
    chronic aby na starosc sie jeszcze przydaly ;-)

  • 15. Data: 2010-07-08 23:10:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Papkin pisze:

> [...]
    > mialy wieksze szanse jak wjedzie w auto jakis nacpany nastolatek w bok.
    > W koncu masz dzieci to trzeba je chronic aby na starosc sie jeszcze

    On nie moze mieć dzieci.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 16. Data: 2010-07-08 23:35:48
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Gabriel 'wilk' pisze:
    > http://www.tvn24.pl/0,1664114,0,1,tir-zabil-dziecko-
    i-ojca,wiadomosc.html
    > "Tragiczny wypadek na drodze krajowej nr 6 w Pogorzelicach (woj.
    > Pomorskie). W skutek uderzenia TIR-a w samochód osobowy, zginął kierowca
    > renault megane i dziecko...

    http://www.elblag24.pl/elblag,smiertelne_zderzenie_w
    _bogaczewie,26649,0,0,0.html
    http://www.portel.pl/artykul.php3?i=43876
    to ten sam wypadek, gość nie szalał, nie gonił, tylko stał spokojnie i
    czekał, a tu takie coś się przytrafiło.

  • 17. Data: 2010-07-08 23:44:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    BQB pisze:

    > http://www.portel.pl/artykul.php3?i=43876
    > to ten sam wypadek, gość nie szalał, nie gonił, tylko stał spokojnie i
    > czekał, a tu takie coś się przytrafiło.

    Głupie bezmózgie chuje...
    Dwa lata temu też straciłem samochód (choc na szczescie tylko samochod),
    bo debilowi w ciężarowym wydawało się że jak jest mokro to się zatrzyma
    ciężarówką w miejscu. Gdybym wyprzedził wczesniej Golfa w ktorym kobita
    wiozła niemowlaka na tylnym fotelu, to dzieciaka prawdopodobnie by juz
    nie bylo...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2010-07-09 06:14:15
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał:

    > Zdjęcie jest zrobione po akcji strażaków, mogli już zepchnąć wraki z
    > drogi.
    TIRa a wlasciwie caly zestaw?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 19. Data: 2010-07-09 06:21:18
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Ok. 22 sekundy na filmie widac slady wypadku na jezdni na przeciwnym
    > pasie niz ten, na ktorym stoja pojazdy. Widac juz po zderzeniu
    > przenioslo je na przeciwny pas.
    Masz racje, albo je jakos przeciagnieto na drugi pas albo jak pisal kolega TIR
    wracajac na swoj pas
    zabraj ze soba meganke
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 20. Data: 2010-07-09 08:19:14
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Dokladnie, nie rozumiem kierowcow ciezarowek.
    Tez ostatnio stracilem tyl samochodu.
    Podejrzewam ze kierowca albo gadal przez telefon, albo siegal po cos,
    albo po prostu nie patrzyl na mnie i na to co sygnalizuje, tylko gdzies
    do przodu, nade mna.
    Po hamowaniu z mojej strony zdziwil sie, ze wjechal mi w tyl:(
    I do tego debil nie przyjal mandatu, narazajac mnie na czekanie z
    wyplata odszkodowania. A auto stoi i nie mogna nic robic...
    Rutyna, mam nadzieje ze kiedys trafi na walec, i niech sobie wjezdza w
    tyl...