  • Data: 2010-08-13 17:56:30
    Temat: dziwne zjawisko w akumulatorkach
    Od: "Wojtek B" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od kilku lat posiadam ladowarke BC700 ktora umozliwia mi "zarzadzanie"
    ladowaniem i sprawdzanie wydajnosci akumulatorow. Przez te kilka lat
    przewinelo sie przez nia wiele akumulatorkow roznych firm, ktore zachowywaly
    sie w miare tak samo, czyli pokazywaly max. pojemosc naladowania mniej
    wiecej zgodna z tym co bylo na nich napisane ( + - 100mAh). Pewnego dnia
    zakupilem Duracell2650mAh made in Japan. Ladowalem je juz z 10 razy i za
    kazdym ponownym ladowaniem ich pojemnosc wzrasta. Po pierwszym ladowaniu
    (szt.4) ich pojemnosc wynosila od 2650 do 2750mAh (co wprawilo mnie w dobry
    nastroj bo producent nie oszukal z pojemnoscia co sie czesto zdarza). Jednak
    teraz zaczynam sie martwic bo moje akumulatorki osiagnely mega pojemnosc od
    2990 do 3490mAh i wydaja sie pracowac prawidlowo. Martwi mnie jednak czy
    wkrotce nie "wyleja" niszczac urzadzenie w ktorym sie znajduja. Czy
    spotkaliscie sie z podobna sytuacja

    pozdrawiam