eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmdziwna reklamacjadziwna reklamacja
  • Data: 2015-11-26 23:11:32
    Temat: dziwna reklamacja
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    taki przypadek:
    godz.: 05.23 rano, na koncie telefonu na kartę pojawia sie debet w
    kwocie -184 PLN (kilka minut wczesniej było +40 PLN)
    analiza bilingu online (operator udostępnia) pojawia się obciażenie konta z
    powodu uzywania dostepu do internetu choc jest aktywna usługa - pakiet 2GB -
    wykorzystany w 10% w momencie wystapienia debetu.
    ide do salonu, składam reklamacje:
    miła Pani mówi że nie jestem dzis pierwszy, widzi że na koncie nie było
    żadnych operacji i że to na pewno awaria....
    po jednym dniu dostaję sms, że reklamacja uznana i zwracają debet, ale kwoty
    40 PLN brak.... :(
    składam znowu reklamację: dostaje pismo że jednak na koncie były operacje, a
    debet zwrócono w "ramach dobrej współpracy"
    ale jakie to operacje były to już nie napisali.....
    Można odnieść wrażenie że rozpatrując reklamacje w taki sposób z karty
    prepaid można zagarnąć bezkarnie dowolna kwotę.
    no i co z tym zrobić? do sądu? do UOKiK?

    marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: