  • 11. Data: 2011-02-23 15:51:36
    Temat: Re: dzienne ledy...
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > tutaj rzeczywiscie zrobisz wioche
    > jak nie masz dziennych to nie masz
    > i nie oszpecaj auta
    >
    > codziennie jadac do pracy jedzie jakies merc z naprzeciwka
    > koles sobie dopkupil gdzies chinskie ledy dzienne
    > chlopie daj spokoj nie dosc ze nie mial gdzie ich wsadzic to ten pasek
    > tak slabo swieci i jest taki krotki ze z daleka zalatuje wiocha
    >
    > no i to miejsce
    > podoba mi sie to co robi Audi dlugie ledy na dole mapy
    > naprawde dlugie i choloernie jasne
    A co Ci te ledy przeszkadzają. Masz aż takie wysublimowane gusta? Jak nie
    masz argumentów to uważasz kogoś za wieśniaka? Na tej samej zasadzie ja
    mógłbym Cię uważać za półgłówka. Każdy może sobie zainstalować w samochodzie
    co chce, jeśli tylko ma homologację i jest to zgodne z PORD. A może to
    frustracja, że w 1-szym pokoleniu jesteś "miastowy"? Nie czepiaj się ludzi,
    którzy chcą żyć po swojemu, bo to świadczy o elementarnym braku kultury.
    Takich jak Ty należy uczyć pokory. Zapewne w czasie jazdy samochodem tez
    jesteś wielkim kozakiem, inni to ćwoki, godni co najwyżej wożenia się wozem
    drabiniastym z perszeronem. "Mistrzu" daj sobie na luz :-). Amen

  • 12. Data: 2011-02-26 01:07:43
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samochodem tez jesteś wielkim kozakiem, inni to ćwoki, godni co najwyżej
    > wożenia się wozem drabiniastym z perszeronem. "Mistrzu" daj sobie na luz

    nie widze potrzeby lansowania sie
    jak ktos ma braki to niech ich nie uzupelnia za 2zl z allegro by sie
    wywyzszyc z tlumu
    taki wiesniacki tunning to jest lipa na miare polskiego spoleczenstwa
    w niemczech czy innych kraj szanujacych sie bardziej taka lipa by nie
    przeszla

    nie dorabiam sobie wiejskiego tunningu
    ale jak ktos jest w stanie oszpecic sobie merca lub inne terenowe pudlo
    to jego problem

    ZAWSZE BEDZIE TO WYGLADAC JAK POL DUPY ZA KRZAKA

  • 13. Data: 2011-02-26 14:59:19
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-23 11:47, Seba pisze:

    > Ja mam zamontowane takie światła (też wyrób Philipsa) i sobie chwalę,
    > duża wygoda.
    > U mnie przeważył fakt, iż auto najczęściej użytkuję w mieście i ciągłe
    > zapalanie i gaszenie lamp nie wpływa pozytywnie na żywotność palników (a
    > dostęp do nich jest słaby i kłopotliwy, więc ich wymiana kosztuje masę
    > czasu (mechanik) lub nerwów (samodzielne grzebanie na dworze), a do tego
    > zużycie płynu do spyskiwaczy radykalnie mi spadło (spryskiwacze lamp
    > zużywają masę płynu), przez co nie muszę co i rusz celować do maleńkiego
    > otworu wlotowego zbiorniczka, żeby dolać płynu.
> [...]
    W jakim to samochodzie jest taki fatalny dostęp do zmiany żarówek/palników ?

  • 14. Data: 2011-02-26 16:19:56
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > W jakim to samochodzie jest taki fatalny dostęp do zmiany żarówek/palników
    > ?

    W roznych.
    Na pewno w Megane II, Honda Jazz itd

    sz.

  • 15. Data: 2011-02-26 19:23:20
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > nie widze potrzeby lansowania sie

    Nic nie zrozumiales z poprzedniego posta. Pala !

    sz.

  • 16. Data: 2011-02-26 19:53:46
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 26 Feb 2011 14:59:19 +0100, *Filip KK* napisał(a):

    > W jakim to samochodzie jest taki fatalny dostęp do zmiany żarówek/palników ?

    AR 159

    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-02-26 21:17:28
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 26-02-2011 o 14:59:19 Filip KK <n...@n...pl> napisał(a):

    > W jakim to samochodzie jest taki fatalny dostęp do zmiany
    > żarówek/palników ?

    Zapewne w Twoim BMW nie ma problemu, ale jest dużo samochodów gdzie
    problemem jest wymiana żarówki (np dostęp przez nadkole, lub demontowanie
    obudowy filtra)

    W moim Francuzie nie ma tego problemu, 30 sekund i po robocie :P

  • 18. Data: 2011-02-27 23:59:24
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    dobra, ledy zamontowane...

    nie wygląda to aż tak wieśniacko jak myślałem:-) choć podczas pierwszego
    wyjazdu dziwnie sie czułem;P
    i obserwuje gliniarzy, ktorych mijam:-) Philipsy nie świeca tez na
    "fioletowo niebiesko" jak chińszczyzna - tego tez sie bałem.

    tak przy okazji...moze to zbieg okoliczności ale...
    na zbiorniku wczesniej robiłem na trasie max 370km
    w weekend pokonywałem tą samą trase z mega hiper ledami i przejechałem
    395:-)

    tankuje na tej samej stacji caly czas
    trasa tez ta sama
    warunki podobne, bez korkow, swiatel itp
    predkosc tez mniej wiecej ta sama

    ...pewnie to zbieg okoliczności ale dał do myślenia:-)

    ---
    uviu

  • 19. Data: 2011-02-28 00:50:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 23:59, uciu pisze:

> [...]
    >
    > tankuje na tej samej stacji caly czas
    > trasa tez ta sama
    > warunki podobne, bez korkow, swiatel itp

    Zwracam uwagę, że jest DUŻO cieplej.

  • 20. Data: 2011-02-28 19:50:55
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Zwracam uwagę, że jest DUŻO cieplej.

    a jaki to ma wpływ na to, że trasa miała 450km i było tylko jedno odpalenie
    auta przy wyjeżdzi z garażu?

    w dodatku jechałem część trasy na klimie:-)

    ... choć może mas racje... zobaczymy jak bedzie teraz:-)

    ---
    uciu