  • 1. Data: 2011-03-01 07:34:05
    Temat: dzielenie dysku
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Proszę praktyków o radę. Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system.
    Jak prawidłowo podzielić dysk na partycje żeby mieć porządek i funcjonalne
    działanie.
    Zawszę robię kopie systemu więc na jednej partycji będzie sam system i
    chciałbym też zostawić miejsce ( partycje na kopie systemu).
    Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje
    doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)
    Zbigniew

  • 2. Data: 2011-03-01 07:42:37
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Idę do fryzjera, jaką najlepiej zrobić sobie fryzurę? Wieczorem idę na
    randkę, ale na drugi dzień mam spotkanie w sprawie pracy. Bardzo proszę
    o wszelkie rady, moje doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża. I
    odpowiedź jest taka: zrób sobie tak żeby ci pasowało.

  • 3. Data: 2011-03-01 07:49:31
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-03-01 08:34, zbigniew wrote:
> [...]
    > Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje
    > doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)

    Nie ma idealnego podziału do wszystkiego, bo to zależy od tego co
    robisz, a to wiesz tylko Ty

    IMHO zbyt dużo partycji utrudnia życie (zazwyczaj na którejś braknie
    miejsca), model w stylu 64-128GB na system, ważne dane i programy do
    backupów typu ghost, reszta na mniej istotne dane często się sprawdza.

  • 4. Data: 2011-03-01 07:54:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zbigniew" napisał:

    > Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system.

    Ale nie zdradzisz nam jaki?

    > moje doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)

    Dlatego nie otrzymasz standardowej porady nt. zasilacza, tylko wskazówkę,
    abyś zapytał o to na grupie zajmującej się systemem, który chcesz postawić,
    a którego nazwy tak bardzo wstydzisz się tu podać.

    JoteR

  • 5. Data: 2011-03-01 08:09:10
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Bardzo wszystkim dziękuję za doskonałe rady, specjalne podziękowania dla
    fryzjera.

    ps. skąd się u was bierze tyle zlośliwosci? przecież możecie spokojne
    napisać że nie wiecie jak to zrobić :)

    system to windows xp

  • 6. Data: 2011-03-01 08:13:09
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-01 09:09, zbigniew pisze:

> [...]
    > fryzjera.
    >
    > ps. skąd się u was bierze tyle zlośliwosci? przecież możecie spokojne

    Tak nie wiemy, wypierdalaj.

  • 7. Data: 2011-03-01 08:16:23
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Użytkownik "PAP2t" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Tak nie wiemy, wypierdalaj.
    chłopczyku czy wiesz co to słowo oznacza? ale cenie cię za to że umiesz
    przyznac sie do porażki :)

  • 8. Data: 2011-03-01 08:21:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zbigniew napisa?(a):

    > ps. skąd się u was bierze tyle zlośliwosci? przecież możecie spokojne
    > napisać że nie wiecie jak to zrobić :)

    Bo to jest grupa sprzetowa. O systemie XP dyskutuje sie na innej grupie.
    Jak ktos tego nie potrafi zrozumiec to doradzamy mu zmiane zasilacza.
    Do skutku ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-03-01 08:39:49
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-01 09:21, januszek pisze:

    to doradzamy
    Pisz za siebie dzieciaku.

  • 10. Data: 2011-03-01 09:09:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zbigniew" napisał w wiadomości grup
    > Bardzo wszystkim dziękuję za doskonałe rady, specjalne podziękowania dla
    > fryzjera.

    Skąd mamy wiedzieć ile programów będziesz instalował?

    > ps. skąd się u was bierze tyle zlośliwosci? przecież możecie spokojne napisać
    > że nie wiecie jak to zrobić :)

    To ty nie wiesz. Ja sobie idealnie podzieliłem:
    System - 40 GB
    Filmy - 110 GB
    Gry - 150 GB
    Muzyka - 35 GB
    Programy - 75 GB
    Różne - 110 GB
    Ściągane - 60 GB.

    Jak ci coś nie pasuje to odpowiednio zmniejsz.