  • 11. Data: 2010-11-10 12:37:48
    Temat: Re: dziadek na buzie :)
    Od: rafalkolo10 <rafalkolo_10@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuba (aka cita)napisal

    > Uzytkownik "Texen" <f...@...dk> napisal w wiadomosci
    > news:5857ef74-e8a2-423c-850d-870cfb7d49f0@v12g2000vb
    h.googlegroups.com...

    http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/pedzil-motorem
    -234-kmh-policjanci-zaskoczeni,1,3782854,wiadomosc.h
    tml

  • 12. Data: 2010-11-10 14:39:21
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    W dniu 2010-11-10 08:52, Texen pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/pedzil-motorem
    -234-kmh-policjanci-zaskoczeni,1,3782854,wiadomosc.h
    tml

    Czytałem dzisiaj w pracy. Ale jakoś mnie to nie zdziwiło - przecież to
    Niemcy. Może i u nas byłoby to bardziej dziwne.

    A może to dla mnie w ogóle mało dziwne, bo czasami jeżdżę z emerytami w
    podobnym wieku. Oczom nie mogłem uwierzyć, że w tym wieku chcę im się
    zamykać budziki w takich sprzętach jak FZ1, CB1300, Hornet 900 (golasy
    !). Przecież mogliby pyrkać na Dragstarach, albo tym podobnych
    sprzętach. Oni są takimi samymi motocyklistami ! Ciężko było mi się
    przyzwyczaić na początku. Byłem tak objeżdżany, że robiło mi się przykro
    i czasami prawie traciłem sens jazdy na motocyklu. Nie powiem, bo wiele
    się nauczyłem jeżdżąc z nimi. Dzisiaj jest już dużo lepiej, ale oni
    dalej są szybcy i gotowi do spinek na zakrętach :) Doświadczenie jednak
    robi swoje.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 13. Data: 2010-11-10 18:50:30
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Texen pisze:
    ...>8
    > http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/....

    Phi! ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 14. Data: 2010-11-11 09:04:44
    Od: Baltus <bartoszi@_NOSPAM_YAHOO.COM>

    Wydawało mi się, że w Niemczech nie ma ograniczenia prędkości na
    autostradach.? Zmieniło się coś?

  • 15. Data: 2010-11-11 12:33:03
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Texen wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/pedzil-motorem
    -234-kmh-policjanci-zaskoczeni,1,3782854,wiadomosc.h
    tml

    A to Krzyżacy jakieś ograniczenia prędkości wprowadzili?

  • 16. Data: 2010-11-11 12:56:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-11 13:33, nalesnik pisze:
    -234-kmh-policjanci-zaskoczeni,1,3782854,wiadomosc.h
    tml

    > A to Krzyżacy jakieś ograniczenia prędkości wprowadzili?

    Nastepny...

    Na autobahnie nie ma ograniczen predkosci za wyjatkiem miejsc gdzie
    takowe sa. A znaki ograniczajace stoja dosyc czesto. Fakt ze do 110 lub
    130 ale jednak.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 17. Data: 2010-11-11 13:02:37
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-11 13:56, Kuczu pisze:
    > Nastepny...

    No. Zadziwiające, że są ludzie, którzy sądzą, że jak nie ma górnego
    ograniczenia ogólnie na autostradach to znaczy, że po całych Niemczech
    można zapier... ile fabryka dała :)

    > Na autobahnie nie ma ograniczen predkosci za wyjatkiem miejsc gdzie
    > takowe sa. A znaki ograniczajace stoja dosyc czesto. Fakt ze do 110 lub
    > 130 ale jednak.

    Dodatkowo jak są złe warunki pogodowe to mogą być większe (np. do 80 czy
    60).

    I mandat za speeding też można dostać (sprawdzone) :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl