  • 1. Data: 2015-10-16 14:02:54
    Temat: dynamiczne migacze
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI

    czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-10-16 14:11:16
    Temat: Re: dynamiczne migacze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI
    >czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    Jak bedzie elegancko zrobione, to zawsze sie mozna zaslonic
    homologacja - numer jest, znaczy sie dopuszczone europejskimi
    przepisami.

    Takie np automatyczne wlaczanie swiatel awaryjnych przy hamowaniu -
    polskie przepisy nie przewiduja (ale tez jawnie nie zakazuja), a nowe
    samochody w Niemczech to maja.
    I co - dopuscili w Brukseli, jeszcze pochwalili, a z Unia pan
    przeciez nie wygrasz :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-10-16 14:20:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Oct 2015 14:11:16 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I co - dopuscili w Brukseli, jeszcze pochwalili, a z Unia pan
    > przeciez nie wygrasz :-)

    Ale pan władza dowód rej. zabierze....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-10-16 14:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Fri, 16 Oct 2015 14:11:16 +0200, "J.F."

    >Ale pan władza dowód rej. zabierze....

    Z Unia pan chcesz zadzierac ?
    Homologacja jest, potem bedzie przekroczenie uprawnien, przesladowanie
    obywatela, zwrot kosztow - po co to nam obu :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-10-16 14:37:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-16 o 14:02, Marek pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI
    >
    > czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    Właściwie to wszystko zależy od tego, czy są odpowiednie atesty i
    homologacje.

    To samo zamontowane poprawnie w fabryce będzie ok, to samo zamontowane
    chałupniczo będzie złe.

    Tak więc to zależy.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-10-16 14:45:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 14:37:16 +0200, w <5620ef81$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
    > On Fri, 16 Oct 2015 14:11:16 +0200, "J.F."

    > Z Unia pan chcesz zadzierac ?
    > Homologacja jest, potem bedzie przekroczenie uprawnien, przesladowanie
    > obywatela, zwrot kosztow - po co to nam obu :-)

    Ale nie jest homologowany do tego samochodu.

  • 7. Data: 2015-10-16 14:56:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Oct 2015 14:37:34 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > homologacje.

    > To samo zamontowane poprawnie w fabryce będzie ok, to samo

    Jak policjant ma to rozpoznać? Wie jaki producent co montuje? Jak
    odróżnia (bo musi mieć podstawę do zatrzymania d.rej.) "chałupniczą
    " instalację od fabrycznej (widziałem kilka fabrycznych instalacji,
    które jako inżynier ocenian poniżej klasy chałupniczej'.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-10-16 15:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-16 o 14:56, Marek pisze:

    > zamontowane
    >
    > Jak policjant ma to rozpoznać? Wie jaki producent co montuje? Jak

    Organoleptycznie?

    No wie, zwłaszcza jak pracuje w drogówce i się interesuje.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-10-16 15:04:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 14:02:54 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI
    >
    > czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    Ale co to jest i co ma dawać?

  • 10. Data: 2015-10-16 15:13:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

> [...]
    trada.pl...

    > Ale nie jest homologowany do tego samochodu.

    części są homologowane generalnie a nie do konkretnego modelu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?