  • 11. Data: 2015-10-16 15:26:34
    Temat: Re: dynamiczne migacze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Friday, October 16, 2015, 2:45:01 PM, you wrote:

    > Ale nie jest homologowany do tego samochodu.

    Mój palec nie wymaga homologacji i mam obyczaj zawsze włączać awaryjne
    podczas gwałtownego hamowania. I niech mi teraz policjant udowodni -
    bez rozbierania samochodu - że to nie mój palec a niedozwolona
    manipulacja.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2015-10-16 15:44:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 13:13:54 +0000 (UTC), w <mvqt6i$864$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

> [...]
    trada.pl...

    > części są homologowane generalnie a nie do konkretnego modelu.

    To mogę włożyć do samochodu dowolne homologowane ksenony?

  • 13. Data: 2015-10-16 15:52:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    trada.pl...

    > To mogę włożyć do samochodu dowolne homologowane ksenony?

    a kto Ci zabroni?
    oczywiście całe lampy a nie palniki do niehomologowanej do xenonów lampy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2015-10-16 15:59:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 13:52:05 +0000 (UTC), w <mvqve4$h26$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    <5620ef81$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,

    trada.pl...

    > a kto Ci zabroni?
    > oczywiście całe lampy a nie palniki do niehomologowanej do xenonów lampy

    No i tu się mylisz. Homologacja polega na tym, że homologuje się produkt do
    danego typu samochodu.

    Są wyjątki - np. żarówki. Ale nie lampy.

  • 15. Data: 2015-10-16 16:30:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-10-16 14:02, Marek wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=weky7EX6zAI
    >
    > czy ktoś się orientuje ile to kosztuje i czy nie łamie to przepisów?

    Biorac pod uwage ze widac ostatnio nowe wieksze audice z takim czyms
    (przynajmniej dzialaja tak kierunkowskazy z tylu bo z przodu nie mialem
    okazji sie przyjrzec), widocznie musi miec homologacje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2015-10-16 16:37:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    a.pl...

    >Takie np automatyczne wlaczanie swiatel awaryjnych przy hamowaniu - polskie
    >przepisy nie przewiduja (ale tez jawnie nie zakazuja),

    Wiec niby czemu miałoby komukolwiek przeszkadzać?

    >a nowe samochody w Niemczech to maja.

    W Polsce tez. I to już dość dawno.

  • 17. Data: 2015-10-16 16:39:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** r...@k...pl pisze tak:

    > Fri, 16 Oct 2015 14:02:54 +0200, w
    > <a...@n...neostrada.pl>, Marek

    > Ale co to jest i co ma dawać?

    ch. wygląd daje.

    Taka rozlazła anemia. Siooostro muuuucha. Co gryzie?
    Nie z łózka spycha.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 18. Data: 2015-10-16 18:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
    and.spam.wireland.org ...

    > Biorac pod uwage ze widac ostatnio nowe wieksze audice z takim czyms
    > (przynajmniej dzialaja tak kierunkowskazy z tylu bo z przodu nie mialem
    > okazji sie przyjrzec), widocznie musi miec homologacje.

    Z przodu tez.
    Nie sadze aby był z tym jakikolwiek kłopot (dobrze widczone etc).
    Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

  • 19. Data: 2015-10-16 18:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > No i tu się mylisz. Homologacja polega na tym, że homologuje się
    > produkt do danego typu samochodu.
    >
    > Są wyjątki - np. żarówki. Ale nie lampy.

    A swiatła dzienne to juz lampy czy jeszcze nie?

  • 20. Data: 2015-10-16 18:17:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Oct 2015 16:00:26 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Natomiast osobiscie mi sie to po prostu nie podoba.

    Kwestia gusty, aczkolwiek dzisiaj widziałem to w dwóch audi, jakieś
    wypasione i tam linijka była długa u "migała" dostojnie co wyglądało
    super, oraz jakieś starsze z krótką linijką co wyglądało tak sobie.
    Długość ma znaczenie.

    --
    Marek