  • 1. Data: 2009-12-06 20:15:11
    Temat: LCD 32" Philips. KTÓRY? 32PFL5604H czy 32PFL7404H/12
    Od: "Piotr K." <i...@g...com>

    Witam

    od dluższego czasu zastanawiam sie nad kupnem jakiegos nowego LCD'eka,
    z racji ograniczonych funduszu i wielkości pokoju gdzie telewizor miałby
    stac wybór padł na 32"

    wytypowałem sobie dwa ciekawe wg. mnie telewizory: Philips 32PFL5604H
    32PFL7404H/12
    oba Full HD, oba 32 cale, design (rzecz gustu) niemal identyczny, jedyna
    roznica to częstotliwość,
    w pierwszym przypadku ...?? a w drugim 100Hz,
    i teraz najwazniejsze pierwszy w cenie okolo 1800zł, drugi 2300zł,
    czy warto dopłacać te 500zł dla 100Hz? czy moze umknęło mi cos co znacznie
    rozni te dwa telewizory,

    bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie i opinie,
    ewentualnie moze ktos podpowie mi jaki inny tv mozna wybrac,
    pozdr> piotrek

  • 2. Data: 2009-12-07 19:08:13
    Od: Mamut <c...@g...com>

    jaka to odleglosc że kupujesz 32cale? 80cm ?
    Naprawde nie rozumiem ludzi kotrzy kupują takie malenstwa.
    Niby masz ograniczone fundusze a kupujesz FHD. W 32" to
    nieporozumienie.

  • 3. Data: 2009-12-07 21:27:32
    Od: "Piotr K." <i...@g...com>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    jaka to odleglosc że kupujesz 32cale? 80cm ?
    Naprawde nie rozumiem ludzi kotrzy kupują takie malenstwa.
    Niby masz ograniczone fundusze a kupujesz FHD. W 32" to
    nieporozumienie.

    wydaje mi sie ze skoro mam do wydania pewną kwotę pieniedzy
    to staram sie kupić cos nalepszego w danej cenie,
    wiec 32" i FHD uwazam za dobry wybór,
    poza tym pytanie dotyczyły porownania dwóch modeli

    pozdr> piotrek

  • 4. Data: 2009-12-08 06:38:00
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mamut pisze:
    > jaka to odleglosc że kupujesz 32cale? 80cm ?
    > Naprawde nie rozumiem ludzi kotrzy kupują takie malenstwa.
    > Niby masz ograniczone fundusze a kupujesz FHD. W 32" to
    > nieporozumienie.

    a ja nie rozumiem ludzi co kupują 42 i większe i oglądają z odległości
    1,5m - czyli same pixele większości kanałów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-12-08 13:56:49
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > a ja nie rozumiem ludzi  co kupują 42 i większe i oglądają z odległości
    > 1,5m - czyli same pixele większości kanałów.

    1.5m to przesada ale 2m dla 42" to najbardziej odpowiednia odleglosc,
    szczegolnie jesli mowa o FHD.

  • 6. Data: 2009-12-08 13:59:19
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mamut pisze:

    > 1.5m to przesada ale 2m dla 42" to najbardziej odpowiednia odleglosc,
    > szczegolnie jesli mowa o FHD.

    a jaka tv nadaje w FHD?

  • 7. Data: 2009-12-08 14:07:02
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > wydaje mi sie ze skoro mam do wydania pewną kwotę pieniedzy
    > to staram sie kupić cos nalepszego w danej cenie,
    > wiec 32" i FHD uwazam za dobry wybór,
    > poza tym pytanie dotyczyły porownania dwóch modeli

    najlepszym wyborem bedzie dla ciebie 37 lub 42 HD Ready. Mniejsze TV
    nie mają obecnie zastosowania przy formacie 16/9. Chyba ze ogladasz z
    nosem przy ekranie.
    O wiele lepiej kupic wiekszą przekątną a zrezygnować z FHD. I tak 98%
    czasu bedziesz ogladal w SD jeszcze przez kilka lat.

  • 8. Data: 2009-12-08 14:39:39
    Od: noy <j...@m...com.pl>

    A po co większy tylko zajmuje miejsce, ja to nawet chciałem kupić jeszcze
    mniejszy
    ale niestety nic nie było w przyzwoitych parametrach.
    Oglądając z ok 3 metrów nie mam żadnego uczucia dyskomfortu odnośnie
    jakości, nawet pomału się przyzwyczajam, że mam KrowęTV pokoju. Większy TV
    w standardowych pokojach to po prostu marnotrawstwo przestrzeni, energii
    no i wielu przypadkach kasy.
    J/P

  • 9. Data: 2009-12-08 17:16:15
    Od: "Marek (UK)" <n...@a...w.pl>

    Cześć Mamut
    Tue, 8 Dec 2009 06:07:02 -0800 (PST) w
    b.googlegroups.com>
    napisałeś:

    > I tak 98%
    > czasu bedziesz ogladal w SD jeszcze przez kilka lat.

    nie zakładałbym się. wszystko pomyka bardzo szybko do przodu i juz teraz
    koło 60% filmow i seriali oglądam w HD (w sat tv - Sky) i jakies 80% z
    wypożyczalni (na blurayu).
    fakt, że to troche inne realia, ale zmienilo sie to dosc szybko, u mnie
    w jakies 2 lata.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2009-12-09 07:51:18
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marek (UK) pisze:
> [...]
    > wypożyczalni (na blurayu).
    > fakt, że to troche inne realia, ale zmienilo sie to dosc szybko, u mnie

    ale Ty nie mieszkasz w Polsce, a tu jest troszkę inaczej.
    Tu nawet kryzys sie nie udał