  • 1. Data: 2013-09-12 20:02:13
    Temat: Który model większy/mniejszy?
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry,
    W jakiejś z ostatnich dyskusji pojawiła się sprawa porównywania wielkości aut,
    bodajże Octawi i Mondeo.
    Jak to jest, tylko nie chodzi mi o segmenty rynku, tylko Państwa praktyczne
    doświadczenia, które auto będzie większe?
    Octawia, kontra Mondeo lub Focus
    a jak w stosunku do Octawii ma się Opel Insignia, Toyaota Avensis czy Audi A4...

    Skąd takie akurat pytanie?
    Obecnie użytkuję Subaru Forester i Saab SS93

    Chciałbym kupić auto trochę większe/wygodniejsze w środku niż to co użytkuje w tym
    momencie.

  • 2. Data: 2013-09-12 20:17:27
    Temat: Re: Który model większy/mniejszy?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 11:02:13 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > które auto będzie większe?
    > Octawia, kontra Mondeo lub Focus

    Chodzi o wnetrze? Mondeo jest zdecydowanie najbardziej przestronne, a
    Octavia i Focus sa IMHO bardzo do siebie zblizone.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-09-12 20:27:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > Jak to jest, tylko nie chodzi mi o segmenty rynku, tylko Państwa
    > praktyczne doświadczenia, które auto będzie większe?

    Oczywiście że Mondeo.
    Może z wyjątkiem bagażnika.

> [...]
    > Obecnie użytkuję Subaru Forester i Saab SS93
    >
    > Chciałbym kupić auto trochę większe/wygodniejsze w środku niż to co

    Mondeo na pewno, Avensis pewnie też.
    Reszta to mniejsze auta.

  • 4. Data: 2013-09-12 22:45:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-12 20:02, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Obecnie użytkuję Subaru Forester i Saab SS93
    >
    > Chciałbym kupić auto trochę większe/wygodniejsze w środku niż to co użytkuje w tym

    Kup 9-5.

    Lewis