  • 11. Data: 2008-09-03 07:28:03
    Temat: Re: dsl tp
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    > skad masz takie info? ja wlasnie jestem na etapie zalatwiania tej
    > promocji i u mnie nie widzieli przeciwskazan...

    "Z promocji mogą skorzystać tylko obecni Klienci usługi dostęp do internetu
    DSL tp, którym w okresie obowiązywania promocji kończy się umowa na czas
    określony."

    Umowa skonczyla mi sie przed rozpoczeciem promocji i 9330 najpierw
    przyjelo ale po chwili bokistka doczytala regulamin i odrzucila wniosek
    (3 tygodnie temu to sie dzialo).

    a.

  • 12. Data: 2008-09-03 14:03:58
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Umowa skonczyla mi sie przed rozpoczeciem promocji i 9330 najpierw
    > przyjelo ale po chwili bokistka doczytala regulamin i odrzucila wniosek

    Ja miałem na czas nieokreślony i sie udało :-)))
    Ciesze sie upem 1536 kbit :-)

  • 13. Data: 2008-09-09 21:15:39
    Od: "WebSpider" <w...@s...gmail.com>

    Użytkownik "mail" <""vmichalv\"@g(mail).com"> napisał
    > czy zna ktoś może plany TP odnośnie promocji DLS-a ?
    > na stronie dalej wisi promocja słoneczna ważna do 31.08.08
    > pozostałe 2 promocje są przynajmniej dla mnie nieatrakcyjne... nie zależy
    > mi na szybszym UP.

    dziś byłem w salonie &tp by podpisać aneks na "Promocję dla zaawansowanych"
    i przy okazji się dowiedziałem, że ponoć "Promocja słoneczna" ma zostać
    przedłużona.

  • 14. Data: 2008-09-09 21:36:24
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    WebSpider <w...@s...gmail.com> wrote:

    > dzi? by?em w salonie &tp by podpisa? aneks na "Promocj? dla zaawansowanych"
    > i przy okazji si? dowiedzia?em, ?e pono? "Promocja s?oneczna" ma zosta?
    > przed?u?ona.

    Juz jest na stronie TP, ważna do 31.grudnia.

    a.