  • 11. Data: 2010-12-06 21:55:06
    Temat: Re: drżenie kierownicy powyżej 100km/h
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-06 21:08, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Ciężar też nie zalezy od prędkości ;-)

    Mnie to już tutaj chyba nic nie jest w stanie zdziwić.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 12. Data: 2010-12-06 22:01:36
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 06.12.2010 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Mnie to już tutaj chyba nic nie jest w stanie zdziwić.

    Pijesz do mnie?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 13. Data: 2010-12-06 22:09:38
    Od: Czesław <k...@g...pl>

    W dniu 2010-12-06 21:02, bratPit pisze:

    > śniegu i lodu z felg - nie uśmiechało mi się jechać 600km z prędkością
    > max 100km/h,

    Jestes w przechuj meski cipo!

  • 14. Data: 2010-12-06 22:17:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-06 22:01, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Pijesz do mnie?

    Lepiej się rozejrzyj...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 15. Data: 2010-12-06 22:39:06
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Lepiej się rozejrzyj...

    Kiedy strach...

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 16. Data: 2010-12-06 23:11:11
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Adam 'Chloru' Drzewososki napisał(a):

    > Bardzo słaby... przyjmij, że w tym przypadku masa nie zależy od
    > prędkości.

    Jak nie zależy skoro zależy:

    m = m(0) / sqrt (1 - (v^2/c^2))

    :-)

    Może to v jest w tym przypadku małe ale jest :-)

    --
    M.

  • 17. Data: 2010-12-07 08:00:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Ile waży większa bryła zlodowaciałego śniegu?

    Nie mam pojęcia, może zrobimy jakiegoś spota i zważymy kilka?

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-12-07 08:31:47
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 06.12.2010 Shreek <p...@M...onet.pl> napisał/a:

    > Jak nie zależy skoro zależy:
    >
    > m = m(0) / sqrt (1 - (v^2/c^2))
    >
    >:-)
    >
    > Może to v jest w tym przypadku małe ale jest :-)

    Proszę o dowód empiryczny! :->

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 19. Data: 2010-12-07 08:47:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-06 23:11, Shreek pisze:

    > Jak nie zależy skoro zależy:
    >
    > m = m(0) / sqrt (1 - (v^2/c^2))
    >
    > :-)
    >
    > Może to v jest w tym przypadku małe ale jest :-)

    ROTFL - tu jest problem ze zrozumieniem podstaw fizyki
    klasycznej, a ty z relatywistyczną wyjeżdżasz :)

  • 20. Data: 2010-12-07 10:41:41
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam 'Chloru' Drzewososki"

    > Proszę o dowód empiryczny! :->

    ps. zawieś ciężarek o masie 1kg na wadze sprężynowej zapisz wynik,
    poźniej zacznij nim kręcić "bączka" - cud Panie cud ;-)