  • 1. Data: 2017-03-12 12:13:11
    Temat: drukowanie z androida
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię fotkę
    etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina zapisuje
    (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą drukarkę
    podłączoną do kompa kablem usb. drukarka niema swojego adresu email (ma
    fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
    z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba
    kasować, a proces trzeba uprościć
    Dzięki
    ToMasz

  • 2. Data: 2017-03-12 12:41:44
    Temat: Re: drukowanie z androida
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle ToMasz napisał w Sunday 12 of March 2017 12:13:

> [...]
    > zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą
    > drukarkę podłączoną do kompa kablem usb.

    Skoro drukarka jest podłączona do komputera kablem USB, to bez
    względu na to, jaką metodę transportu wybierzesz, rozwiązanie problemu
    leży po stronie Windows (bo pewnie masz tam Windows), a nie Androida.

    > odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak
    > jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować, a proces trzeba
    > uprościć

    To program pocztowy na kompie nie ma możliwości automatycznego
    przetwarzania przychodzących maili?

    > drukarka niema swojego adresu email (ma fax!)

    Jeśli ma faks i jest on podłączony, możesz spróbować wysłać
    swój załącznik faksem (z Androida albo przez jakiś serwis
    internetowy). Ale to jest IMHO trochę łapanie się prawą ręką za lewe
    ucho. Ja bym zaczął od przyjrzenia się programowi pocztowemu.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 3. Data: 2017-03-12 16:10:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-03-12 o 12:13, ToMasz pisze:
> [...]
    > fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
    > z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba

    Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.
    Powoli taka integracja staje się standardem. Zainstaluj tą usługę na
    telefonie i pozamiatane.

    Twoje pytanie brzmi mniej więcej ta: potrzebuję samochodu by do pracy
    dojeżdżać. Mam miejsce parkingowe, stary, przypalony garnek i doniczkę,
    z czego wykorzystanie tej ostatniej nie jest możliwe bo wiosna idzie i
    chcę kwiatki w niej sadzić. Jak z tego zrobić samochód? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2017-03-12 17:31:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Kup nową drukarkę z interfejsem integrującym się z Google Cloud Print.

    najpierw miałem hp 1512 czy cośtam. takie ze skanerem - delikatne jak
    cholera. działało, o ile były dobre tusze. posłuchałem rady, kupiłem
    laser. na orygynalnych tonerach działał super miodzio. na zamiennikach
    (tylko 150zł) co 8cm mazy, teraz już nie bierze kartek. nie wiem czy w
    życiu zrobił 2000 stron (brother) w międzyczasie okazało się że
    potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z
    wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do
    podręcznika. zajrzałem też do internetu- głowica do wymiany.
    Straciłem ochotę na nowe.
    prawie na śmietniku znalazłem starego hp z faksem. dostał jakieś tusze,
    działa aż miło.
    Teraz wiem że napewno nie chcę nowych. kupie sobie najstarszego hpka z
    jakiejś serii biznes, do którego jeszcze będzie można kupić tusze. i
    zgaduje że tusze będą miały pół szklanki objętości, nie 3 kropelki

    ToMasz

    PS
    epsona z ciągłym podawaniem tuszu nie chcę, bo robię maks 1000stron
    rocznie.

  • 5. Data: 2017-03-12 20:18:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.03.2017 o 17:31, ToMasz pisze:

> [...]
    > potrzebuję drukować kolorowo, więc kupiłem atramentowego brothera z
    > wifi. 300 kartek, 2 miesiące po gwarancji błąd f4- zajrzyj do

    Za mało drukowałeś.

    Próbowałeś iść tropem routera WiFi i udostępniania drukarek w sieci?

  • 6. Data: 2017-03-12 20:41:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.03.2017 o 20:18, Smok Eustachy pisze:

    > Za mało drukowałeś.
    >
    > Próbowałeś iść tropem routera WiFi i udostępniania drukarek w sieci?

    nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
    udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

  • 7. Data: 2017-03-12 20:55:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
    > z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba

    Osobiście korzystam z PrintBot Pro.

    Obsługuje różne typy drukarek, w tym także win-drukarki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-03-12 22:37:35
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 12/03/2017 07:41 PM, ToMasz wrote:

    > nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
    > udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

    Moze jakos w locie zapisywac do PDF i synchronizowac przez net z folderem
    spool na PC.

  • 9. Data: 2017-03-13 01:46:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.03.2017 o 20:41, ToMasz pisze:
    /.../
    > nie. ale mam sieć z wifi, kompem i podłączoną do niego drukarką. mogę ją
    > udostępnić w dowolny sposób. jak "na nią" drukować z andka?

    Może pomóc:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.js
    ecurity.printbot.pro&hl=pl

    Udostępniasz drukarkę na kompie i może to coś ja wykryje. Z jednym
    obrazkiem powinno sobie poradzić. 13 zł przebolejesz.

  • 10. Data: 2017-03-13 09:08:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Mar 2017 12:13:11 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > fax!) nie wydrukuje załącznika. odbieranie emaila na kompie i drukowanie
    > z kompa odpada. teraz tak jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba

    Samsungi maja jakies dodatki do drukowania, HP print, ale nie
    uzywalem. Pewnie wymaga drukarki HP, i to jeszcze "samodzielnej", a
    nie przez kompa.

    J.