  • 1. Data: 2012-02-08 08:20:15
    Temat: drukarka do biura
    Od: energo <a...@w...pl>

    Witam,
    Potrzebowałbym jakąś sprawdzoną,wydajną drukarkę monochromatyczną, do
    druku ok 5000 stron miesięcznie, z możliwością podłączenia przez usb jak
    i przez RJ-45 do sieci.
    Jak posiadacie jakiś sprawdzony model to piszcie ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-08 10:16:13
    Temat: Re: drukarka do biura
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-02-08 09:20, energo pisze:
> [...]
    > i przez RJ-45 do sieci.
    > Jak posiadacie jakiś sprawdzony model to piszcie ;)

    HP z serii 23xx
    Koszty minimalne. Używka (często z 12 m-czną gwarancją) z duplexem i
    siecią za 300-400 do dostania na alledrogo.

  • 3. Data: 2012-02-08 10:22:46
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-02-2012 o 09:20:15 energo <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > i przez RJ-45 do sieci.
    > Jak posiadacie jakiś sprawdzony model to piszcie ;)

    Nówka czy używana?
    Chwalę sobie Lexmarka T420dn (dupleks, sieć). Myślę, że inne z serii T też
    będą dobre. Używane można dostać za niewielkie pieniądze (moja kosztowała
    89 zł...)
    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2012-02-08 10:54:30
    Od: energo <a...@w...pl>

> [...]
    > i przez RJ-45 do sieci.
    > Jak posiadacie jakiś sprawdzony model to piszcie ;)

    Bardziej bym nastawiał się na nówkę

  • 5. Data: 2012-02-08 11:35:19
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-08 11:54, energo wrote:

    > Bardziej bym nastawiał się na nówkę

    Popieram, szczegolnie ze ceny drukarek są dość niskie (kosztem elementów
    wymienialnych), a w uzywanej moze sie okazac ze w ciagu paru miesiecy
    trzeba bedzie wymieniac nie tylko tonery a ew. bębny i inne elementy.
    Przy 100str/mies nie ma to znaczenia, przy 5000 problem szybko będzie
    widoczny.

  • 6. Data: 2012-02-08 11:54:07
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-02-2012 o 11:54:30 energo <a...@w...pl> napisał(a):

    > Bardziej bym nastawiał się na nówkę

    5000 stron na miesiąc to dzisiaj chyba każdy model ma w specyfikacji.
    Gorzej gduy się policzy koszt wydruku jednej strony.
    Ludzie chwalą np. Kyocerę FS-1320DN.
    U nas w pracy mamy Brothery 5350DN - i też sobie chwalimy...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 7. Data: 2012-02-08 13:41:18
    Od: energo <a...@w...pl>

    W dniu 2012-02-08 12:54, Sławek Maculewicz pisze:

> [...]
    > Ludzie chwalą np. Kyocerę FS-1320DN.
    > U nas w pracy mamy Brothery 5350DN - i też sobie chwalimy...

    Jak widze,ta Kyocera jest tania w eksploatacji.. koszt ponosi sie raz
    (ponad 1100zl) ale za to toner na wydruk 7tys kartek kosztuje 330zl-
    oryginał..

  • 8. Data: 2012-02-08 21:18:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "energo" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak widze,ta Kyocera jest tania w eksploatacji.. koszt ponosi sie raz
    > (ponad 1100zl) ale za to toner na wydruk 7tys kartek kosztuje 330zl-
    > oryginał..

    Ja 3m-c temu kupiłem canona LBP6650dn za 533zł z przesyłką. Drukarka jest
    super, ma dopracowane sterowniki, moim zdaniem lepsze od HP, Kyocera,
    Lexmarka. Toner pasuje od HPLJ2550 i zamiennik można już kupić za 95zł
    brutto na 7 tys. Kyocery i Lexmarki też mam, ale wolę drukarki, w ktorych
    wymienia się cały zespół (bęben + toner). Kyocera ma bęben na 150 tys., ale
    jak się porysuje to wymiana 500zł. :-)
    Poza tym canon ma inne utrwalanie i drukuje natychmiast, Kyocera musi się
    "namyślić". :-)
    Kyocera jest wrażliwa na zamienniki, czasami jak zmiesza się toner
    nieoryginalny z oryginalnym to drukuje szare tło.
    Tak samo czasami brudzi kartki bez powodu, czyszczenie elektrdody
    rozładowującej nie pomaga, ale z czasem samo przechodzi.

    Jakbym miał brać to brałbym coś z tonerami all-in-one, takie jak ma HP czy
    Canon. Z zamiennikami nie ma problemow, bo kasety z canona i hp są wymienne.
    Lexmark też ok, ale mało zamienników, chipy drogie.
    Canon, HP nie blokuje drukowania jak przekroczy liczbę stron
    zaprogramowanych w chipie.
    Kyocera nie ma chipa, zamienniki ok, ale lepiej jakieś dobre, np. Katuna.

  • 9. Data: 2012-02-09 12:58:22
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jakbym miał brać to brałbym coś z tonerami all-in-one, takie jak ma HP czy
    > Canon. Z zamiennikami nie ma problemow, bo kasety z canona i hp są
    > wymienne.

    Nic dziwnego, skoro Canon robi drukarki dla hp. Ale zdziwiło mnie coś
    innego. Czy Twoim zdaniem bębny w zamiennikach typu all-in-one są nowe?

  • 10. Data: 2012-02-09 13:13:39
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nic dziwnego, skoro Canon robi drukarki dla hp. Ale zdziwiło mnie coś
    > innego. Czy Twoim zdaniem bębny w zamiennikach typu all-in-one są nowe?

    Różnie to bywa, ale jak tonery na 7 tys. to musi być nowy. Tonery na 2-3
    tys. mogą mieć oryginalny bęben HP, bo one spokojnie wytrzymają 7 tys. ,
    zreszta bebny na 3 i 7 tys w kasetach oryginalnych to te same bębny. :-)