  • 11. Data: 2012-02-09 13:18:30
    Temat: Re: drukarka do biura
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jh0fte$go4$2@node2.news.atman.pl...

    > Nic dziwnego, skoro Canon robi drukarki dla hp. Ale zdziwiło mnie coś
    > innego. Czy Twoim zdaniem bębny w zamiennikach typu all-in-one są nowe?

    W HPLJ2015, która ma 170 tys. stron, tylko raz miałem oryginalny kardridż
    (startowy), a tak to na zamiennikach drukowałem, i może ze 2-3 tonery były
    wadliwe. Ale z reklamacją nie ma problemu.

  • 12. Data: 2012-02-10 12:23:24
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-02-08 09:20, energo pisze:
    > Witam,
    > Potrzebowałbym jakąś sprawdzoną,wydajną drukarkę monochromatyczną, do
    > druku ok 5000 stron miesięcznie, z możliwością podłączenia przez usb jak
    > i przez RJ-45 do sieci.
    > Jak posiadacie jakiś sprawdzony model to piszcie ;)
    >
    > Pozdrawiam

    Posiadamy 2 szt. Samsunga ML-2010PR - już jakiś czas temu wycofany,
    ale jeden wydrukował już ponad 150 tys. wydruków, drugi ponad 40tys.
    Kupiliśmy ostatnio używaną HP P2015dn - z duplexem i printserwerem z
    RJ45. Nie możemy przyzwyczaić się do druku tylko na HP i większość i tak
    drukujemy na Samsungach, ale HP P2015dn służy do drukowania innych
    rzeczy, w mniejszej ilości, dlatego do końca zdania nt. tej HP nie mam.
    Niemniej, na chwilę obecną - polecam. Duże tonery też nie są drogie
    (7tys. wydruków).

    Pozdr,
    Rafał

  • 13. Data: 2012-02-10 20:51:53
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A uważasz, że zamienniki powinny rysować kartki czy wybuchać?
    Jest kiełbasa zwyczajna i kiełbasa krakowska, albo masło i margaryna, co kto
    lubi.
    Monitor też może byc sztuka jedna, a nawet żarówka, czy opona, czy czekolada.

    -----

  • 14. Data: 2012-02-12 09:36:49
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    www.youtube.com/watch?v=4593TK_NPgY

  • 15. Data: 2012-02-13 18:11:17
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >A uważasz, że zamienniki powinny rysować kartki czy wybuchać?

    Wszystko mi jedno, ani mnie to ziębi ani grzeje. :-)

  • 16. Data: 2012-02-15 08:35:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Drukarka za cenę niższą niż sam kartidż (jeśli oryginalny)?
    http://allegro.pl/samsung-ml-3310nd-z-tonerem-na-10k
    -stron-mlt-d205e-
    i2095937018.html

    Ciekawi mnie, czy ten kartridż startowy to jest oryginalny Samsung (rózne
    oferty zdarzają się), bo ten kartridż Samsung MLT-D205E na 10 tys. stron
    normalnie sam kosztuje 600 zł lub więcej.

  • 17. Data: 2012-02-27 21:20:05
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 08 Feb 2012 09:20:15 +0100, energo <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >i przez RJ-45 do sieci.
    >Jak posiadacie jakiś sprawdzony model to piszcie ;)

    leciwe HP LaserJet 4000 i 4050/4100 - dobre jak stare mercedesy sprzed
    wielu lat, nie do zajechania.

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2012-02-28 11:00:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/02/2012 13:41, energo wrote:

    > Jak widze,ta Kyocera jest tania w eksploatacji.. koszt ponosi sie raz
    > (ponad 1100zl) ale za to toner na wydruk 7tys kartek kosztuje 330zl-
    > oryginał..

    Mam w pracy już ze 20 róznych laserów Kyocera i wymieniamy na kolejne
    wszystko co padnie. Sporą zaletą są też 2 lata gwarancji, ale jak dotąd
    nie musieliśmy ani razu korzystać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil