  • 21. Data: 2013-02-21 07:11:35
    Temat: Re: droga Kraków Olkusz, poszerzanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...

    > No niekoniecznie. Jakby do bramek nie bylo kolejki ... a po drodze
    > radarow,
    > kwota odliczona, to 130 jest wykonalne.

    O ile masz 200 konne auto.

  • 22. Data: 2013-02-21 08:31:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:1...@4...n
    et...

    > O ile masz 200 konne auto.

    no pewnie... minimum 350 KM

  • 23. Data: 2013-02-21 08:59:50
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > złej tancerce to i spódniczka przeszkadza

    Ostatni raz jak mialem okazje to dostepny byl tylko jeden pas i potem tak przez caly
    rok. Biorac pod uwage ze to "autostrada" to chyba moze przeszkadzac :)

    Od kilku lat, gdy notorycznie poprawia sie krakowska a popsula katowicka nie mialo
    sensu, zebym jechal z Wawy do Zakopca (a czesto tam jezdze) wlasnie tamtedy. Czasem
    wlasnie korzystalem z drogi przez Olkusz.
    A4 Krak-Kat to sie dobrze jechalo w `98, dwie paki na szafie i bez zadnych bramek ;)

    sz.

  • 24. Data: 2013-02-21 09:58:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >O ile masz 200 konne auto.

    Bez przesady, 90 wystarczy.
    z ostatniego przejazdu pod wroclawiem - 25km z bramka, srednia
    125km/h.
    Fakt ze tu na bramce sie nie placi.

    P.S stalexport akceptuje paypass ?

    J.

  • 25. Data: 2013-02-21 10:00:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >kidey ty miałes do bramek pod krakowem np kolejkę większą nić 2 - 3
    >samochody...

    Kiedys tam, jak jechalem.

    J.

  • 26. Data: 2013-02-21 10:11:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >tylko że autozdrada to sie jeździ bo jest znacznie szybciej :)
    >co z tego że mas krótszą droge jak średnia przelotowa ci wychodzi ok
    >60km/h
    >a na autostradzie 130km/h

    Zalezy, taki np Wroclaw-Brzeg. Autostrada ~72 km. Inna droga 49.
    Autostrada ~55 minut, inna droga poza godzinami szczytu 55-60 min.
    Do autostrady mam stosunkowo blisko, ale jednak przez miasto, Brzeg
    tez nad autostrada nie lezy.

    Fakt ze ta inna droga to z pewnym nieposzanowaniem przepisow i ryzyko
    doplacenia ze 300 zl :-)

    J.

  • 27. Data: 2013-02-21 13:07:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

> [...]
    > tez nad autostrada nie lezy.
    >
    > Fakt ze ta inna droga to z pewnym nieposzanowaniem przepisow i ryzyko

    pamiętam dawne piękne czasy gdy się spoko po drogach popędzało 100 130 i
    ryzyko mandatu było generalnie bardzo niskie.

  • 28. Data: 2013-02-21 16:32:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bez przesady, 90 wystarczy.
    > z ostatniego przejazdu pod wroclawiem

    A gdzie pod Wrocławiem masz 2 bramki na 50 km?

  • 29. Data: 2013-02-21 18:07:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał
    >A gdzie pod Wrocławiem masz 2 bramki na 50 km?

    No, jak jade do Olawy to nawet mam 2 na 25 km :-)

    Ale wyciagnalem srednia z 25km obejmujacych jedna bramke .. niestety
    tylko wjazdowa, wiec pobranie biletu bez placenia.

    J.

  • 30. Data: 2013-02-21 18:14:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    >pamiętam dawne piękne czasy gdy się spoko po drogach popędzało 100
    >130 i ryzyko mandatu było generalnie bardzo niskie.

    To nadal obowiazuje. Tylko ze:
    a) pogonisz kawalek 130, a potem wiekszy kawalek 60 za ciezarowka.
    Ruch coraz wiekszy i srednia spada. Ale dawniej tez nie byla strasznie
    wysoka.
    b) jedziesz przez wies, a w obliczu informacji medialnych - strach, i
    juz nie 100 :-)

    J.