  • 11. Data: 2013-02-20 17:46:53
    Temat: Re: droga Krak?w Olkusz, poszerzanie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 20.02.2013 17:33, J.F wrote:

    > Przetarg byl, i mysle ze korupcji w tym malo.

    Hahah, dobre.

  • 12. Data: 2013-02-20 19:57:29
    Temat: Re: droga Kraków Olkusz, poszerzanie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Przetarg byl, i mysle ze korupcji w tym malo.
    > I obawiam sie ze umowa jest korzystna ... niestety, nie dla "nas",
    > tylko dla rzadu i SE :-)

    > Z tym ze nawet do Dabrowy przez A4 i S1 nie jest chyba duzo dalej.

    tylko że autozdrada to sie jeździ bo jest znacznie szybciej :)

    co z tego że mas krótszą droge jak średnia przelotowa ci wychodzi ok 60km/h

    a na autostradzie 130km/h

  • 13. Data: 2013-02-20 20:03:16
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > a na autostradzie 130km/h

    Ostatnio jak jechalem to srednia byla 50, od tamtego czasu nie jezdze :)

    sz.

  • 14. Data: 2013-02-20 20:09:04
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Hahah, dobre.

    Numer z Jaworznem pamietacie?

    http://tinyurl.com/a9tqyfy

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-autostrada-a4-
    rok-po-podwyzce-stalexport-nadal-gora,nId,310454

    sz.

  • 15. Data: 2013-02-20 22:36:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    szufela wrote:

    > Ostatnio jak jechalem to srednia byla 50, od tamtego czasu nie jezdze
    > :)

    złej tancerce to i spódniczka przeszkadza

  • 16. Data: 2013-02-20 22:42:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > co z tego że mas krótszą droge jak średnia przelotowa ci wychodzi ok
    > 60km/h
    >
    > a na autostradzie 130km/h

    Na autostradzie z 2 bramkami na 50 km?
    Żartujesz, prawda?

  • 17. Data: 2013-02-20 23:38:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 22:42:37 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Na autostradzie z 2 bramkami na 50 km?
    > Żartujesz, prawda?

    No niekoniecznie. Jakby do bramek nie bylo kolejki ... a po drodze radarow,
    kwota odliczona, to 130 jest wykonalne.
    Ale kolejka jest :-(

    J.

  • 18. Data: 2013-02-21 01:01:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No niekoniecznie. Jakby do bramek nie bylo kolejki ... a po drodze
    > radarow,
    > kwota odliczona, to 130 jest wykonalne.

    No i tak przecież jest

    > Ale kolejka jest :-(

    Od godziny zależy. Z czasem wjazdowe i wyjazdowe tylko będą .

  • 19. Data: 2013-02-21 01:38:02
    Od: "Lombroso" <t...@w...pl>

    > co z tego że mas krótszą droge jak średnia przelotowa ci wychodzi ok
    > 60km/h
    >
    > a na autostradzie 130km/h

    I tylko za 36 zyle - okazja!
    Rachunek jest taki - czasem jadę do Tych i z powrotem - 85 km przez A4, albo
    81 przez Chełmek w jedną stronę
    Spalanie przez A4 mam 9/100, a po lokalnej 7,6 na 100.
    Jadąc A4 zabiera mi to godzinę, a po lokalnej 85 minut.
    Więc jadąc drogą krajową zaoszczędzam 36 zł na bramkach i 16 na beznynie,
    czyli tracąc niecałą godzinę zostaje mi w kieszeni 50 zeta.
    I powiem ci, wolę to przepić.
    Podobne obliczenie można zastosować do wszystkich miejscowości Sląska i
    Zagłębia o podobnym dystansie z Krakowa

    Lombroso

  • 20. Data: 2013-02-21 05:53:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > No niekoniecznie. Jakby do bramek nie bylo kolejki ... a po drodze
    > radarow, kwota odliczona, to 130 jest wykonalne.
    > Ale kolejka jest :-(

    kidey ty miałes do bramek pod krakowem np kolejkę większą nić 2 - 3
    samochody...