  • 31. Data: 2011-12-25 11:42:54
    Temat: Re: drifter bez mózgu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-25, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    > Zawsze ktoś mógł na zielonym jechać. Chociaż się rozejrzał i nie tylko
    > łeb obrócił, ale i cały samochód, co prawda trochę za późno, ale zawsze;)

    Ale nie jechał...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-12-25 12:18:28
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-25 11:42, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Ale nie jechał...

    Ano nie jechał. Idąc tym tokiem jak na gazetę wyprzedzę rowerzyste, to
    nie stworzyłem zagrożenia, bo jednak go nie pierdolnąłem? :P

    Shrek.

  • 33. Data: 2011-12-25 17:58:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil d

    > Spoko, luzik, żadnego. Też zawsze przycinam sobie na czerwonym przez
    > krzyżówkę w mieście. Przecież nie będę stał jak jakiś frajer, tylko
    > cioty w "przenionapędówkach" tak robią :)

    Sądząc po ruchu to był środek nocy...

  • 34. Data: 2011-12-25 17:59:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > Ano nie jechał. Idąc tym tokiem jak na gazetę wyprzedzę rowerzyste, to
    > nie stworzyłem zagrożenia, bo jednak go nie pierdolnąłem? :P

    Idąc Twoim tokiem rozumowania bezpieczne przejechanie skrzyżowania bez
    sygnalizacji nie jest w ogóle możliwe.

  • 35. Data: 2011-12-25 18:32:54
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/24/2011 12:57 AM, gadacz wrote:
    > Takich ludzi, to powinno się leczyć...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=S2w-gjQVujY&feature=p
    layer_embedded#!

    > do tego zestawu jeszcze widać tablice.
    > Panowie w granatowych wdziankach powinni się zainteresować ;)
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/15/bmwzk.jpg/
    >
    > ze świątecznym pozdrowieniem
    > gadacz

    co to za przedszkole?

  • 36. Data: 2011-12-25 22:02:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 00:09:15 +0100, kamil d napisał(a):

    > Spoko, luzik, żadnego. Też zawsze przycinam sobie na czerwonym przez
    > krzyżówkę w mieście. Przecież nie będę stał jak jakiś frajer, tylko
    > cioty w "przenionapędówkach" tak robią :)

    Jakie zagrożenie wywołał.

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2011-12-25 22:02:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 25 Dec 2011 08:35:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zawsze ktoś mógł na zielonym jechać. Chociaż się rozejrzał i nie tylko
    > łeb obrócił, ale i cały samochód, co prawda trochę za późno, ale zawsze;)

    I przedszkole w przyszłości.

    --
    ___________ (R)

  • 38. Data: 2011-12-26 16:26:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-25, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    > Ano nie jechał. Idąc tym tokiem jak na gazetę wyprzedzę rowerzyste, to
    > nie stworzyłem zagrożenia, bo jednak go nie pierdolnąłem? :P

    Jeśli przy okazji nie będzie tam żadnego rowerzysty to tak ;-P

    Krzysiek Kiełczewski

  • 39. Data: 2011-12-27 17:48:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > To nie będzie ten sam? :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=UtuZJiKrmsQ

    Eee, tata kupi nowy ;-)

    \SK

  • 40. Data: 2011-12-27 18:03:01
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-25 17:59, to wrote:
    > begin Shrek

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania bezpieczne przejechanie skrzyżowania bez
    > sygnalizacji nie jest w ogóle możliwe.

    Aha.

    Shrek.