  • 1. Data: 2010-01-19 16:18:18
    Temat: Czemu link na zachód GTS wiecznie przeciążony?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Już nie pierwszy i nie dziesiąty raz obserwuję "przegrzanie" linka na
    zachód GTS-u: http://www.noc.gts.pl/matrix/index.php

    Mam na tym kierunku dwie ważne dla mnie usługi, w tym moją stronkę na
    hetzner.de, która teraz do mnie leci przez telię, ping koło 85ms.

    Czemu to się wiecznie psuje?

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2010-01-19 16:49:09
    Temat: Re: Czemu link na zachód GTS wiecznie przeciążony?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Marcin Kocur napisała na pl.internet.polip:

> [...]
    >
    > Mam na tym kierunku dwie ważne dla mnie usługi, w tym moją stronkę na
    > hetzner.de, która teraz do mnie leci przez telię, ping koło 85ms.

    Dobra, znalazłem korelację.
    http://www.marki.net.pl/zimowe-6868

    Terminy ferii zimowych pasują do miast z przeciążeniami: Poznań, Łódź,
    Szczecin, Wawa.

    Nie, a poważnie to o co chodzi? Problem jest przynajmniej od wczoraj.

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2010-02-18 11:30:31
    Od: Karol Niewiński <k...@g...com>

    On 19 Sty, 17:49, Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:

> [...]
    > Szczecin, Wawa.
    >
    > Nie, a poważnie to o co chodzi? Problem jest przynajmniej od wczoraj.

    Jeśli chodzi o link do stronki matrix proponuje się tym nie sugerować.
    Kiedyś te statystki były warte zachodu teraz z pewnego źródła wiem że
    to poprostu tak się ostało.

  • 4. Data: 2010-02-18 14:44:14
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Karol Niewiński napisała na pl.internet.polip:

    > Jeśli chodzi o link do stronki matrix proponuje się tym nie sugerować.
    > Kiedyś te statystki były warte zachodu teraz z pewnego źródła wiem że
    > to poprostu tak się ostało.

    A jest cokolwiek warte zachodu oprócz badania przez LG?
    Marcin Kocur