  • 1. Data: 2010-08-10 00:18:33
    Temat: doladowanie wegierskiej karty
    Od: peter <p...@p...com>

    ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
    (poza wycieczka na Wegry)

  • 2. Data: 2010-08-10 00:31:12
    Temat: Re: doladowanie wegierskiej karty
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-08-2010 o 02:18:33 peter <p...@p...com> napisał(a):

    > ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
    > (poza wycieczka na Wegry)

    A w czym masz problem?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-08-10 00:39:36
    Od: peter <p...@p...com>

    Piotr M pisze:

    > A w czym masz problem?

    -----
    | |
    |sim| <- pusta karta SIM prepaid z Wegier
    \ |
    \ |
    \ |

    100$
    23$ 23Ł <- szmal
    231E obiekt B

    problem mam jak polaczyc obiekt A i B w Polsce

  • 4. Data: 2010-08-10 01:10:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-08-2010 o 02:39:36 peter <p...@p...com> napisał(a):

    > -----
    > | |
    > \ |
    > \ |
    > \ |
    >
    > 100$
    > 23$ 23Ł <- szmal
    > 231E obiekt B
    >
    > problem mam jak polaczyc obiekt A i B w Polsce

    No ok :) ale od kiedy komunikacja i też transfer finansowy, to jest
    problem, co od dawna za pomocą internetu, możemy podlewać kwiatki na
    cmentarzu na drugiej półkuli..

  • 5. Data: 2010-08-10 07:13:03
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > No ok :) ale od kiedy komunikacja i tez transfer finansowy, to jest
    > problem, co od dawna za pomoca internetu, mozemy podlewac kwiatki
    > na cmentarzu na drugiej polkuli..

    Tez mi sie tak wydawalo dopoki nie probowalem pare miesiecy temu doladowac
    prepaida ukrainskiej sieci Life.
    Okazalo sie, ze trzeba miec albo konto w banku na Ukrainie, albo tam wydana
    karte kredytowa.

  • 6. Data: 2010-08-10 07:34:49
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "peter" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > ma ktos pomysl jak mozna doladowac wegierski numer prepaid z vodafone?
    > (poza wycieczka na Wegry)

    może tu coś napisali
    http://www.telestial.com/view_product.php?ID=LSIM-HU
    01

  • 7. Data: 2010-08-10 14:03:37
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >No ok :) ale od kiedy komunikacja i też transfer finansowy, to jest
    >problem, co od dawna za pomocą internetu, możemy podlewać kwiatki na
    >cmentarzu na drugiej półkuli..

    A jak doładować polski prepaid zza granicy nie mając ze sobą zdrapki, konta
    bankowego ani zaprzyjaźnionego "kredytodawcy" w Polsce?

  • 8. Data: 2010-08-10 14:25:08
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał:

    > A jak doładować polski prepaid zza granicy nie mając ze sobą zdrapki, konta
    > bankowego ani zaprzyjaźnionego "kredytodawcy" w Polsce?

    W takim przypadku trzeba kupić prepaid zagraniczny, skoro mózg się zostawiło w
    kraju i wyjechało bez zdrapek.

  • 9. Data: 2010-08-10 14:47:11
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-08-10 16:03, grin wrote:

    > A jak doładować polski prepaid zza granicy nie mając ze sobą zdrapki,
    > konta bankowego ani zaprzyjaźnionego "kredytodawcy" w Polsce?

    kupic doladowanie zagraniczna karta kredytowa.
    jakas bluemedia, strony operatorow albo allegro.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2010-08-10 14:50:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 16:47:11 +0200, darnok napisał(a):

    > kupic doladowanie zagraniczna karta kredytowa.

    życzę powodzenia...

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski