  • 1. Data: 2010-08-09 18:02:05
    Temat: LG GT540
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Do użytkowników - zamierzam kupić, czy warto? Czy decydować się na inny? Jak
    się sprawuje Android?
    Barnaba

  • 2. Data: 2010-08-09 18:23:27
    Temat: Re: LG GT540
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 20:02:05 +0200, Barnaba napisał(a):

    > Do użytkowników - zamierzam kupić, czy warto? Czy decydować się na inny? Jak
    > się sprawuje Android?

    Co to znaczy "czy warto"? Czy warto kupić mercedesa?
    Ogólnie sprawuje się szybko i bezproblemowo, ale nic dziwnego, procek w tym
    telefonie jest szybszy niż w komputerach jeszcze 4-5 lat temu.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-08-09 20:35:31
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    Użytkownik "Barnaba" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Do użytkowników - zamierzam kupić, czy warto? Czy decydować się na inny?
    > Jak się sprawuje Android?
    > Barnaba

    jest "boski" !

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 4. Data: 2010-08-09 20:43:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:35:31 +0200, Kotlet wołowy napisał(a):

    > Użytkownik "Barnaba" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >

    > jest "boski" !

    Do używania należy zredukować wszechmoc do jednej stumilionowej.

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 5. Data: 2010-08-10 12:38:00
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Mon, 9 Aug 2010 20:02:05 +0200
    "Barnaba" <l...@v...pl> wrote:

    > Do użytkowników - zamierzam kupić, czy warto? Czy decydować się na inny? Jak
    > się sprawuje Android?
    > Barnaba

    Mam go drugi tydzień. Działa rewelacyjnie. Bateria, gdy się używa tylko jako telefon,
    tak "na oko" powinna wytrzymać 3 dni. Ja na razie muszę ładować codziennie ;-)

    --
    niebieski

  • 6. Data: 2010-08-15 22:46:02
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Barnaba" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Do użytkowników - zamierzam kupić, czy warto? Czy decydować się na inny?
    > Jak się sprawuje Android?
    > Barnaba

    Mam wrażenie, że po marnych wynikach działu komórkowego LG, zatrudnieni
    zostali ludzie do zachwalania w sieci Swifta. Te wszystkie zachwyty nie
    brzmią autentycznie, wobec telefonu, który niczym nie wyróżnia się spośród
    innych low-endowych Androidów.

  • 7. Data: 2010-08-18 06:03:34
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 00:46:02 +0200
    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:

    > Mam wra_enie, _e po marnych wynikach dzia_u kom_rkowego LG, zatrudnieni
    > zostali ludzie do zachwalania w sieci Swifta. Te wszystkie zachwyty nie
    > brzmi_ autentycznie, wobec telefonu, kt_ry niczym nie wyr__nia si_ spo_r_d
    > innych low-endowych Android_w.

    Jest dobry i tyle. Znasz lepszy za te pieniądze?

    --
    niebieski