  • 1. Data: 2013-11-10 15:47:14
    Temat: allegro mobile.de - gdzie jeszcze?
    Od: s...@g...com

    Dobry Dzień!

    Gdzie jeszcze można szukac samochodu poza allegro w Polsce i mobile.de głównie w
    Niemczech?
    Czy są jakieś dobre odpowiedniki takich serwisów na przykład w Francji?
    Czy poza allegro coś jeszcze w Polsce warto wertować?

    Szukam nowego auta/więcej w innym wątku i chciałbym jak najszerzej przewertować
    rynek.
    W 2007 roku ostatecznie auto kupiłem na Litwie, różnica to było 80tyś zamiast 105-110
    w Polskim salonie.
    Przy okazji to ten sam model w podobnej konfiguracji dziś kosztuje 130-150tyś!
    Co by dawało jakieś 10tyś PLN inflacji rocznie :-)

  • 2. Data: 2013-11-10 17:13:13
    Temat: Re: allegro mobile.de - gdzie jeszcze?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    np autoscout.de

  • 3. Data: 2013-11-10 21:28:45
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    ps.com...
[...]

    w Polsce tablica.pl na allegro juz prawie nie zagladam...

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 4. Data: 2013-11-10 21:33:29
    Od: "rz" <z...@i...pl>

> [...]
    > 130-150tyś!
    > Co by dawało jakieś 10tyś PLN inflacji rocznie :-)

    To jakiś bełkot. Pewnie leminga w dodatku ????

  • 5. Data: 2013-11-11 08:46:52
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-10 21:28, HANA pisze:
    > w Polsce tablica.pl na allegro juz prawie nie zagladam...

    tylko że tam nie ma za dużo opcji wyszukiwania (albo ja ich nie widzę-
    nie można zaznaczyć mocy silnika, rodzaju skrzyni biegów, kraju
    pochodzenia, 1 właściciel itp. - jak szukasz czegoś konkretnego to odpada.
    Jeżeli chodzi o wyszukiwarkę to mi pasuje otomoto - ma sporo przydatnych
    funkcji - choćby zaznaczenie pierwszy właściciel+kraj pochodzenia PL da
    ci sporo aut od pierwszego właściciela, a zaznaczenie mocy między 230 a
    240KM wyświetli ci silnik który faktycznie cię interesuje.

    Łukasz

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2013-11-11 10:34:03
    Od: fifak <f...@o...com>

    W dniu 2013-11-11 08:46, dddddddd pisze:

> [...]
    > ci sporo aut od pierwszego właściciela, a zaznaczenie mocy między 230 a
    > 240KM wyświetli ci silnik który faktycznie cię interesuje.

    dla mnie brak jest podstawowej opcji: wyszukiwania odległości np 50km od
    kodu pocztowego :)

  • 7. Data: 2013-11-11 11:54:11
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-11-11 10:34, fifak pisze:

    > dla mnie brak jest podstawowej opcji: wyszukiwania odległości np 50km od
    > kodu pocztowego :)

    przecież jest - opcja lokalizacja

    Darek

  • 8. Data: 2013-11-11 15:04:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-11-10 15:47, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Przy okazji to ten sam model w podobnej konfiguracji dziś kosztuje 130-150tyś!
    > Co by dawało jakieś 10tyś PLN inflacji rocznie :-)

    Francja:
    http://www.leboncoin.fr/
    AnnoncesJaunes.fr