    From: vissim <v...@p...onet.pl>
    Subject: dobrej jakosci notebook
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Wed, 6 Jul 2011 19:23:26 +0200

    Witam,

    Szukam dobrego notebooka ktory zastapimi klasycznego Dell D630.

    Oczekuje
    - matowej matrycy 12 do 14"
    - rozdzielczosci 1400x900 lub mniejszej dla 12"
    - dobrej jakosci obrazu/matrycy
    - niezinegrowanej karty graficznej - nie zacinajaca sie na flash-u
    - klawiatury na wzor tego Della - matowa, klasyczna a nie wyspowa.
    - pełnowymiarowych strzałek oddzielonych lekko od pozotałych klawiszy
    - malej wagi - np 1,5 kg

    Uzywany bedzie do programow konsolowych, RDP, VNC, jak i drobnego
    kodowania.

    Przegladalem obecną ofertę wszstkich wiekszych producentów i katastrofa.
    Nawet za 4000 nie jestem w stanie wybrac modelu spelniajacego powyzsze
    wymagania. Wydam 6000 jak bedzie trzeba, tylko niech to bedzie cos na miare
    Delli z poprzednich serii (sprzed e6xxx)

    Wszystkie jak nie maja blyszczacej matrycy, to obudowe.
    Jak maja dobra matryce, to kursory dla deb...li w ktore ciezko wcelowac,
    nie mowiac juz o kodowaniu i czestych pomylkach.
    Jak dobra matryca, to zintegrowana grafika.
    Jak klawiatura w miare, to jest ona sliska albo obudowa blyszczaca.

    Z tego co widze, to mamy teraz rok szmelcu i tandety.
    Przewinelo sie przez moje rece wiele notebookow, ale ze musze wymienic tego
    Della na cos bardziej porecznego (~3kg z zasilaczem, osprzetem).

    Czy ja jestem taki dziwny, czy faktycznie obecne notebooki/laptopy
    wygladaja jakby byly produkowane w jednej fabryce i projektowane przez tych
    samych ludzi ?

    Co moglbyscie polecic od siebie ?
    Bede chyba zmuszony wziasc jakiegos Asusa 1215 do czasu az na rynku nie
    pojawi sie coś, co wartobyloby kupic na lata i spełnialo przynajmniej
    podstawy ergonomii.

    -
    vissim