  • Data: 2009-05-25 11:59:26
    Temat: Re: do pana P.
    Od: Mika <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Maj, 22:50, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > A Ty jak się zachowujesz? A Twój Arni jak się zachowywał? Nie widzisz, że
    > wylazł z Ciebie większy BUC niż ze mnie? Nie dostrzegasz tego jak sam
    > złapałeś się w swoją pułapkę? Jak dajesz dupy z każdym postem? Miernoto...

    Patrzę, patrzę, patrzę i patrzę.... a nawet sobie czytam (znaczy nie
    tylko patrzę ale składam literki w wyrazy)
    Jakiś Grzybol, widzę, no nie widzę Grzybola tylko te literki se
    składam co to on je podobno potrafi wystukać na klawiaturze.
    No ale nie odchodząc od wątku, ten Grzybol, to wszyscy co czytają
    twierdza że idiota i frustrat jakiś, ale jak nie jak tak bo chłopak
    tak ciągle od dupy strony pisze i o tym i o tamtym.
    Arni mu sie nie podoba ( a to ładny chłopak), Pio mu się nie podoba
    ( no może bym w tym przypadku i zrozumiała, ale w końcu de gustibus
    non est disputandum, więc tez nie rozumiem), i ciągle powołuje się na
    swoją subiektywną opinie na temat czyjegoś zachowania że też mu się
    nie podoba.
    A co to kurwa pl.rec.motocykle to przecież nie delicje są, nie
    wszystkim sie muszą podobać. Tylko ten Grzybol nie rozumie, widocznie
    nic a nic. Pisać mus ma.
    Ludzie to różni są i dobrze, świat dzięki temu jest ciekawszy. Czasem
    tylko męczący potrafią być, bo jak taki człowiek czuje się
    niedoceniany, gadać z nim nie chcą i on musi obrażać żeby czuć się
    zauważonym przez innych, to smutno mu musi być albo na ciągłym nerwie
    trzymać się musi co by z innymi ludźmi konwersacje nawiązać.
    Tylko troli karmić nie wolno, wybacz Arni że wyciągam więc z wora.
    Tylko tak z czystego zainteresowania socjopatologią, wątek mnie
    zainteresował.
    Dużo takich tu było jak ten piszący Grzybol i dużo jeszcze będzie.
    Niektórych się pamieta a większość odchodzi sobie w czarną dziurę
    netu. Ale przez lata to oni nic a nic sie nie zmieniają, bo ten
    Grzybol np. taki sam jak ten od tej płaszczki czy jakoś tak, tamten
    też był sfrustrowany własnym jestestwem i musiał się dzielić.
    A ja to właściwie jedno pytanie tylko do Grzybola mam, masz Ty
    Grzybole pulowerek i pantalonki?

    pozdrawiam
    Mika
    z potforką