    From: "oneir" <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: dlugosc waznosci konta prepaid, np PLay
    Date: Sat, 3 Mar 2012 12:57:53 +0100

    witam, kupilem starter play za 15pln (data waznosci sim 1.03.2014)

    na opakowianiu jest napisane: od momentu wyk. piwerwszego pol, konto wazne
    przez 20 dni na wychodzace, bez doladowanie po tym okresie przychodzace 90
    dni

    wlozylem do telefonu, zalogowal sie, ale nie wykonalem polaczenia, ani na
    razie na niego nie zadzonilem, bo nie znam numeru :) , w spisie jest " *121#
    Moj numer ", po wykonaniu tego polaczenia to to samo co zadzonienie na
    dowolny inny

    stąd pytania

    1. Czy samo wlozenie karty do telefonu i zalogowanie do sieci, uruchamia ja
    jakos czy nadal traktowana jest jako nowa z waznoscia do 2014

    2. czy sms traktowany jest jak polaczenie? nie wiem czy da sie go wyslac
    przed zadzwonieniem gdzies nie robilem tego jeszcze

    Ciekawi mnie czy da sie wykozystac karte tylko do odbierania przez te 2 lata
    waznosci

    pzdr
    luk