  • 1. Data: 2009-11-19 01:37:54
    Temat: dlaczego boot-cd żąda dyskietki ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    z boot-floppy [flash firmware czytnika dvd] wypalona boot-cd, w nero,z
    zaznaczeniem emulacji dyskietki.
    plyta cd bootuje sie, zawartosc plyty odpala sie,ale po chwili - komunikat
    o braku dostepu do dyskietki i na tym koniec flashowania.
    Ta sama metoda nie tak dawno udal sie flash biosu laptopa. Teraz klopot.
    dlaczego?

  • 2. Data: 2009-11-19 16:10:11
    Temat: Re: dlaczego boot-cd żąda dyskietki ?
    Od: Rysiek <rysiom@o2_kropka_co.uk>

    być może (hipoteza) chce ci zapisać stary bios na flopie (niekiedy robi
    to z automatu - domyślna opcja. Jeśli tak jest, trzebaby to jakoś
    wyłączyć - może da się pogrzebać w pliku konfiguracyjnym - jakimś .bat
    czy czemkolwiek, co jest odpalane przy flashowaniu napędu i wyłączyć
    opcję backupu. a może są jakieś przełączniki wpisywane z linii poleceń?

    --
    rysio_spod_magury

  • 3. Data: 2009-11-19 21:04:46
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Czlowieku, prosze Cie odpisuj normalnie - *POD* postem.

  • 4. Data: 2009-11-20 05:23:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    G Nowak napisał(a):

    [...]

    > Czlowieku, prosze Cie odpisuj normalnie - *POD* postem.

    Odpisuje sie nad postem ale cytuje sie pod cytatem ;P Wiec jak nie
    wycina cytatow tylko zamieszcza calosc to lepiej niech pisze nad a jak
    wycina i cytuje tylko esencje to nie pisze pod :P

    j.

  • 5. Data: 2009-11-20 10:27:39
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    januszek pisze:
> [...]
    > wycina cytatow tylko zamieszcza calosc to lepiej niech pisze nad a jak
    > wycina i cytuje tylko esencje to nie pisze pod :P

    No to się kurna zdecydujcie, pod czy nad.
    Jedni tak drudzy tak, skąd wy bierzecie tą wiedzę?
    A netykieta swoje.Cholera wie jak do was pisać.

  • 6. Data: 2009-11-20 10:41:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisał(a):

    > No to się kurna zdecydujcie, pod czy nad.
    > Jedni tak drudzy tak, skąd wy bierzecie tą wiedzę?
    > A netykieta swoje.Cholera wie jak do was pisać.

    To jest proste, masz trzy mozliwosci, dwie pierwsze dotycza
    korespondencji mailowych a trzecia list i grup dyskusyjnych:

    Piszesz odpowiedz na caly list do konkretnej osoby, wiec nic nie musisz
    zalaczac.

    Piszesz odpowiedz na list ale z jakis przyczyn wazne jest aby calosc
    historii korespondencji byla zachowana, wiec to na co odpowiadasz w
    calosci umieszczasz na samym koncu. Chodzi o to, ze jak watek przejmie
    inna osoba to w kazdym z postow ma cala historie, wystarczy, ze zacznie
    czytac od konca.

    Na grupach dyskusyjnych (listach dyskusyjnych, forach) kasujesz wszystko
    oprocz zaznaczonych cytatow a swoje odpowiedzi umieszczasz pod tymi
    cytatami, ktore omawiasz, na ktore odpowiadasz etc.

    Dobrze jest tez zaznaczyc, ze wycieto wiecej np czyms takim: [...] ;)

    j.

    ps. Problem jest taki, ze niektorym myli sie grupa dyskusyjna z
    korespondencja mailowa bo uzywaja jednego programu do obu ;)

  • 7. Data: 2009-11-20 17:49:21
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Czlowiek od malego sie przyzwyczjal, ze OE jest do usenetu a komputer
    wylacza sie przyciskiem "Start" - ciezko sie teraz odzwyczaic ;)

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2009-11-21 20:05:57
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Rysiek in news:he3r6i$ste$1@news2.ipartners.pl
    [..............]
    > być może (hipoteza) chce ci zapisać stary bios na flopie (niekiedy robi to
    > z automatu - domyślna opcja.

    byc moze; spotkalem sie juz z takim podejrzeniem; tylko że ja gdzies
    czytalem [nie pamietam gdzie...; jakies forum], ze flashowanie tym akurat
    plikiem firmware i wzietym wlasnie z tamtego miejsca udaje sie bez
    dyskietki. Stad - wiedzac, ze to moze byc sensowna uwaga,ze potrzebna
    dyskietka - jednak oczekiwalbym mozliwosci dzialania bez floppy...

> [...]
    > konfiguracyjnym - jakimś .bat czy czemkolwiek, co jest odpalane przy
    > flashowaniu napędu i wyłączyć opcję backupu. a może są jakieś przełączniki

    zawartosc wypalonej boot-cd [z opcja emulacji dyskietki A:] jest nastepująca
    [zawartosc graficznie dziele na dwie grupy: utworzone srodowisko dosowe i
    pliki typowo do flashowania]:

    1.
    AUTOEXEC.BAT
    COMMAND.COM
    DRVSPACE.BIN
    IO.SYS
    MSDOS.SYS

    2.
    223.BAT
    PXFER2.EXE
    S2CP223.MOT
    SP24018.cva
    WSSP24108.txt

    a nizej edycje plikow,ktore wyedytowac daja sie max prosto,pozostale nie
    zawieraja [na 99%] nic, co w prosty sposob zwiazane jest z dyskietka a:]:

    AUTOEXEC.BAT
    @ECHO OFF
    PATH=A:\DOS;A:\DFT;A:\;
    223

    223.BAT
    pxfer2 s2cp223.mot

    No to tyle.
    - Widze oczywiscie powyzej to -> A:\, ale biore tez te opcje tworzenia
    bootowalnej cd, czyli emulację dyskietki.
    A pxfer2 raczej opcji nie ma, w kazdym razie nie udaje mi sie ich wykryc, np
    droga /?.