eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmdlaczego PLAY jest tak denny?dlaczego PLAY jest tak denny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: uzytkownik <b...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: dlaczego PLAY jest tak denny?
    Date: Fri, 10 Apr 2009 19:49:42 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <gro1d0$kld$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nb-155.bialnet.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1239386336 21165 80.54.237.155 (10 Apr 2009
    17:58:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Apr 2009 17:58:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    X-Antivirus: avast! (VPS 090409-0, 2009-04-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968283
    [ ukryj nagłówki ]

    zachęcony korzystną (jak dla mnie) ofertą PLAY FRESH kupiłem sobie
    starter 16 marca... i tu się zaczęły problemy:

    1. Po włączeniu karty i włączeniu telefonu:
    - brak sieci (centrum 200 tys miasta wojewódzkiego)
    W internecie dowiedziałem się iż pewnie nie jestem w zasięgu PLAY więc
    muszę zmienić sieć ręcznie na Plus (brak takich informacji na stronie
    www PLAY);

    2. Po aktywacji karty nie działają "szybkie kody". Próba dodzwonienia
    się do BOK - dwa razy przerwane połączenie w trakcie zgłaszania problemu
    (2zł zainkasowało poprawnie). Zgłoszenie mailem - 2 dni oczekiwania na
    potwierdzenie - dodatkowe 7 dni na wiadomość iż bez zarejestrowania
    karty nie udzielą żadnej pomocy.

    3. Korzystam z darmowych smsów. Wczoraj kilka doszło do adresatów po
    ponad 14 godzinach.

    4. Znajomi zaczynają wysyłać pierwsze mmsy, których nie mogę odebrać.
    Dziwne, przecież po włożeniu karty SIM PLAY przyszły smsy konfiguracyjne
    które zainstalowałem. Wchodzę na stronę www PLAY i pobieram ponownie
    konfigurację mms i wap. Instaluje się a nie działa. Zaczynam szperać w
    necie i widzę że ktoś pisze:
    "(...)od 2 tygodni męczyłam się z ustawieniami w Sharpie GX17... no i
    okazało się, że nr PORTu podany na stronie Play (8080) był
    błędny...Wystarczyło, że w zakładce dla wap i mms wpisałam 9201 i wszystko
    mi działa... :) reszta ustawień się zgadza(...)"

    Wpisuję 9201 działa... huura...

    5. Uruchamiam Operę mini... błąd sieci.... już nie mam siły do tej
    błędnej sieci.

    Konfiguracja voip w porównaniu z play to pestka... na dodatek strona www
    pod względem pomocnych ustawień jest beznadziejna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: