  • 31. Data: 2012-04-25 08:52:37
    Temat: Re: dla tych co już słyszą dwumasę...
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-24 15:42, kamil pisze:

    > Podobno rozdają rowery na placu czerwonym. Na pewno znajdziesz link do
    > jakiegoś opracowania naukowego,

    Może nie zauważyłeś, ale właśnie na takich sponsorowanych opracowaniach
    naukawych oparta jest teoria globcia i dlatego mamy mn. drogie paliwo,
    drogi prąd, itd.

    Lodu naprawdę zaczęło przybywać iw Himalajach i w Alpach i na biegunach,
    niewiele, ale jednak.

    A poza tym, czy jakby w Polsce temperatura podniosła się o 3 stopnie, to
    było by źle?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 32. Data: 2012-04-25 08:54:14
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Czyli globalne ocieplenie jest jak dupa...

    To tak jak z przedsiębiorstwem Holokaust - służy cwaniakom do zarabiania
    kasy i to dużej kasy!

  • 33. Data: 2012-04-25 09:13:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-24 18:48, to pisze:
    > begin kamil

    > Ale jaki żaden? Kwestia ocieplania się klimatu jest wciąż sporna, a wpływ
    > człowieka na powyższe tym bardziej.

    No i te drzewa trzeba powycinać. Takie lasy generują w nocy takie ilości
    co2 że głowa mała. A oceany do już w ogóle dramat. Człowiek generuje ok
    2% całego co2. Nawet jeżeli co2 ma jakiś wpływ, czego nikt jeszcze nie
    udowodnił to te 2% generowane przez człowieka musi mieć kolosalne
    znaczenie.

    Co2 to zajebista maszynka do zarabiania kasy nic więcej. Trzeba być
    niepełnosprawnym umysłowo aby to łykać.

    Tak przy okazji dzięki pierdołom o co2, za parę lat prąd będziemy mieli
    kilkukrotnie droższy.

    A.

  • 34. Data: 2012-04-25 09:15:02
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-25 08:52, WW pisze:

> [...]
    > niewiele, ale jednak.
    >
    > A poza tym, czy jakby w Polsce temperatura podniosła się o 3 stopnie, to

    To, że kraje UE cisną się z co2 to rozumiem, zarabiają ogromną kasę na
    technologiach. Ale, że taki biedny naród ja polska, który na co2 tylko
    może ogromnie stracić, to świadczy to tylko o skrajnej głupocie. O
    niczym więcej. A kamilek już nie raz popisywał się swoimi możliwościami,
    więc ładnie pasuje.

    A.

  • 35. Data: 2012-04-25 09:59:54
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-25 09:15, Arek pisze:
    >. Ale, że taki biedny naród ja polska, który na co2 tylko
    > może ogromnie stracić, to świadczy to tylko o skrajnej głupocie.

    Tu pozwolę sobie na zdanie odrębne.
    To nie naród a banda polityków, której celem jest kasa i stołki w
    Brukseli, robi posłusznie co im każą, starając się na owe stołki zasłużyć.
    Nikt przy zdrowych zmysłach nie zgodzi się na droga energie i paliwo,
    jak może je mieć tanio.

  • 36. Data: 2012-04-25 12:12:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/04/2012 07:52, WW wrote:

> [...]
    > niewiele, ale jednak.
    >
    > A poza tym, czy jakby w Polsce temperatura podniosła się o 3 stopnie, to

    Zapytaj rolnika, któremu deszcz na pole nie spadnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2012-04-25 14:16:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-25 09:59, WW pisze:

> [...]
    > Brukseli, robi posłusznie co im każą, starając się na owe stołki zasłużyć.
    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie zgodzi się na droga energie i paliwo,

    Ale gdyby ludzie tego nie popierali to tacy politycy za długo by nie
    podziałali. Więc oni realizując idee wyborców dbają o własną przyszłość.

    To jest ta głupota ludzi, którzy działają na własną niekorzyść.
    Polityków jak najbardziej rozumiem, po prostu myślą o sobie. Jak każdy
    pomyśli o sobie to o wszystkich będzie pomyślane.

    A.

  • 38. Data: 2012-04-25 15:44:16
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Zapytaj rolnika, któremu deszcz na pole nie spadnie.

    A skąd pewność że nie spadnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 39. Data: 2012-04-25 15:45:11
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > jakiś czas bezpiecznik a to był przedmuch na uszczelce w bloku. Dla
    > ułtaiwenia w układzie chłodzenia było nadciśnienie.

    Nadciśnienie to przeca dobrze, problem jak się pojawia CO2.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 40. Data: 2012-04-25 20:07:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-25 12:12, kamil pisze:

    > Zapytaj rolnika, któremu deszcz na pole nie spadnie.

    Największa masa wegetacyjna na planecie Ziemia istniała w najcieplejszych okresach
    klimatycznych. Do dziś korzystamy z energii słonecznej zgromadzonej wtedy w biomasie.

    Ale od eocenu temperatura generalnie spada:
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:65_Myr_Climat
    e_Change.png
    a od kilku milionów lat klimat jest szczególnie rozchwiany i średnio zdecydowanie
    coraz zimniejszy, co powoduje długie glacjały:
    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Five_Myr_Clim
    ate_Change.svg
    przerywane krótkotrwałymi ociepleń, w jednym z których szczęśliwie żyjemy.

    Generalnie klimat jest niestabilny i ciężko powiedzieć co nas czaka za 5 czy 10 tys.
    lat.
    Ale jedno jest pewne: powrót do trendu (tzn. kolejne długotrwałe zlodowacenie) byłby
    z całą
    pewnością katastrofą. Gdyby udało się trend trwale odwórcić, to by było prawdziwe
    osiągnięcie,
    a nasi dalecy wnukowie by nam podziękowali ;)