  • 11. Data: 2009-03-07 21:36:21
    Temat: Re: div height 5000px
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > tak
    > http://bartoszyce.info

    ale mi chodzi o to, co napisales, odnosnie samodzielnego
    zmieniania la przez uzytkownikow.

    nie mozesz tego realizowac po id/klasie body?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2009-03-08 16:23:38
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    M.G. pisze:
    > witam
    > banalny problem ale potrzebuje pomocy
    >
    > mam tak "rozciagnietego" diva pozycjonowanego jako absolute w ktorym "cos
    > trzymam". Nie chce jednak by przez niego pojawil sie pasek przewijania. Czy
    > to trudne i wogole mozliwe??

    Skoro nie chcesz mieć przez niego paska przewijania, to znaczy że nie
    potrzebujesz wyświetlać tego co jest poniżej obszaru widocznego, więc
    nie musi on mieć 5000px wysokości. W takim przypadku ustaw mu top:0;
    bottom:0; i będzie miał tyle, ile potrzeba. Dla badzIEwia poszukaj sobie
    expression.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 13. Data: 2009-03-08 16:44:15
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 08 Mar 2009 16:23:38 -0000, Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

> [...]
    > nie musi on mieć 5000px wysokości. W takim przypadku ustaw mu top:0;
    > bottom:0; i będzie miał tyle, ile potrzeba. Dla badzIEwia poszukaj sobie

    Jeśli margin i padding są 0, to top+bottom działa tak samo jak height:100% i nie
    potrzeba hacków dla IE.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");