  • 1. Data: 2009-03-07 10:13:06
    Temat: mam fajną domenę i brak pomysłu na nią
    Od: "thaz | xpect" <t...@N...pl>

    dumam o niej,
    ale tymczasem wystawiłem na sprzedaż: http://tnij.com/AJECd

    a może rzucicie mi jakiś pomysł, bo domena nie głupia.

    --
    pozdr,

  • 2. Data: 2009-03-07 12:46:42
    Temat: Re: mam fajną domenę i brak pomysłu na nią
    Od: Końrad <k...@w...to>

    thaz | xpect wrote:

    > dumam o niej,
    > ale tymczasem wystawiłem na sprzedaż: http://tnij.com/AJECd

    fajna? to kolejna domena w stylu:
    - a dlaczego wlasciwie n10.pl?
    - bo n9.pl bylo juz zajete

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2009-03-07 13:22:16
    Od: "thaz | xpect" <t...@N...pl>

    > fajna? to kolejna domena w stylu:
    > - a dlaczego wlasciwie n10.pl?
    > - bo n9.pl bylo juz zajete

    o to to to to :-)
    ale.. brzmi fajnie :)

    pozdr,
    t.

  • 4. Data: 2009-03-07 22:41:47
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > o to to to to :-)
    > ale.. brzmi fajnie :)

    wiesz co, fajne domeny to ma ten koles...

    http://domdomen.pl/

    chcialbym miec taka kolekcje i spac spokojnie :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2009-03-08 09:44:17
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    thaz | xpect pisze:
    > dumam o niej,
    > ale tymczasem wystawiłem na sprzedaż: http://tnij.com/AJECd
    >
    > a może rzucicie mi jakiś pomysł, bo domena nie głupia.

    nachalna reklama aukcji za to wyjątkowo głupia. A domena tak fajna, jak
    wielkie nią zainteresowanie.

    --
    grafi
    Asus P5Q Dlx|Intel Q...@...0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB

  • 6. Data: 2009-03-08 11:33:44
    Od: "thaz | xpect" <t...@N...pl>

    > nachalna reklama aukcji za to wyjątkowo głupia. A domena tak fajna, jak
    > wielkie nią zainteresowanie.

    życie zmusza nas do różnych zachowań.. :-)

  • 7. Data: 2009-03-08 13:21:46
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 12:33:44 +0100, thaz | xpect napisał(a):

    > życie zmusza nas do różnych zachowań.. :-)

    No to kup sobie 0n4n15m.pl - i nie mów potem że zachowanie jest różne...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 8. Data: 2009-03-08 13:23:32
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 13:21:46 +0000, ethanak napisał(a):

    > [...
    > No to kup sobie 0n4n15m.pl - i nie mów potem że zachowanie jest różne...

    A jeśli nie robiesz tego zawodowo to może 0n4n15m.org ?

    ethanak
    PS. Są jeszcze regionalne...

  • 9. Data: 2009-03-08 17:26:18
    Od: Paweł Biliński <p...@p...com>