  • 51. Data: 2011-08-04 17:35:35
    Temat: Re: dioda 24V / 12V
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04-08-2011 19:08, RoMan Mandziejewicz napisał/a:

    > Odpuść trollowi.

    Jesteś cieć, prawdziwy rasowy cieć.

    --
    Cz.

  • 52. Data: 2011-08-04 17:50:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Czarek,

    Thursday, August 4, 2011, 7:35:35 PM, you wrote:

    > Jesteś cieć, prawdziwy rasowy cieć.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-08-04 17:52:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04-08-2011 19:50, RoMan Mandziejewicz napisał/a:

    > *PLONK!*

    No dawaj cieciu, jeszcze raz.

    --
    Cz.

  • 54. Data: 2011-08-04 22:16:51
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Tornad wrote:

    > Nie pozakaczkowalo ci sie czasem?

    Nie. Obejrzyj spektrum LEDa i lasera w ogólności i diody laserowej w
    szczególności.

    > To znaczy, ze gola leda swieci zarnikiem jak zarowka?
    > Jesli tak wyglada Twoja wiedza na ten temat to... ja nie skorzystam.

    Hmm. Ze znajomością języka u ciebie coś nie tęgo. Przeczytaj jeszcze raz co
    napisałem i też to, co to jest parabola.

    Waldek

  • 55. Data: 2011-08-04 22:46:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Friday, August 5, 2011, 12:16:51 AM, you wrote:

    [...]

    > Hmm. Ze znajomością języka u ciebie coś nie tęgo. Przeczytaj jeszcze raz co
    > napisałem i też to, co to jest parabola.

    Odpuść, bo zaraz będzie wykład na temat funkcji kwadratowej :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl