  • 21. Data: 2011-07-31 14:59:16
    Temat: Re: dioda 24V / 12V
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 16:03:19 +0200, kyte napisał(a):

    > czyli dziele 13,45 / 0.02A = 673 (ohm) ?

    Zgadza się :) tylko nie przeginaj z dokładnością :) IMO daj opornik 510 lub
    560 om 0,5W
    --
    Jacek

  • 22. Data: 2011-07-31 16:17:27
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Dzieki za potwierdznie.

    Jeszcze mam jedno pytanko. Widac, ze skoki napiecia sa znaczne jak silnik
    pracuje. Czy gdybym zdecydowal sie w przyszlosci zastosowac taka diode tylko
    pod 12V to czy powinienem zastosowac do niej rowniez opornik wg instrukcji
    jak powyzej? Widac, ze roznica dochodzi o 1-2V....

    K.

  • 23. Data: 2011-07-31 16:22:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    Sunday, July 31, 2011, 4:26:50 PM, you wrote:

    > Jak nie masz w czytniku opcji killowania (pod)wątków to może zainwestuj
    > w lepszy a nie rzucasz plonk warnami w ludzi. Bo aktualnie robisz równy
    > syf co oni...

    Ale dzięki temu może kolejni się nie wychylą...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2011-07-31 16:43:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 18:17:27 +0200, kyte napisał(a):

    > Widac, ze roznica dochodzi o 1-2V....

    Taka różnica nie ma większego znaczenia.
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2011-07-31 18:10:10
    Temat: [OT] Re: dioda 24V / 12V
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-07-31 18:22, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ale dzięki temu może kolejni się nie wychylą...

    Czy jesteś w 100% pewny, że akurat tak działają PLONKi ;-)

    MSPANC

    Piotrek

  • 26. Data: 2011-07-31 18:18:18
    Temat: Re: [OT] Re: dioda 24V / 12V
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotrek,

    Sunday, July 31, 2011, 8:10:10 PM, you wrote:

    > Czy jesteś w 100% pewny, że akurat tak działają PLONKi ;-)

    Jestem pewnien, że na ludzi rozsądnych działają ostrzeżenia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-08-01 16:41:35
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    > Jestem pewnien, że na ludzi rozsądnych działają ostrzeżenia.

    A kim Ty jesteś na tej grupie że niby ludzie mają powód się Ciebie słuchać?
    Na niemoderowanej grupie usenetowej każdy jest równy każdemu.
    Twoje prywatne plonki nikogo nie interesują, co najwyżej wystawiasz sobie
    nie najlepsze świadectwo chęci pokazania się i zaspokojenia własnego "ego".

    Pozdr. TC

  • 28. Data: 2011-08-01 16:55:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01-08-2011 18:41, Ciemny napisał/a:

> [...]
    > nie najlepsze świadectwo chęci pokazania się i zaspokojenia własnego "ego".

    Na większości grup jest chociaż jeden taki, który za Anioła chce
    uchodzić ale inni tylko ciecia w nim widzą.

    PS. Czekam na plonka, bana itp itd nadanego przez ciecia ;-)

    --
    Cz.

  • 29. Data: 2011-08-01 18:38:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ciemny,

    Monday, August 1, 2011, 6:41:35 PM, you wrote:

    > A kim Ty jesteś na tej grupie że niby ludzie mają powód się Ciebie słuchać?

    Wiem, kim nie jestem - anonimowym kibord-łoriorem, pyskującym wszem i
    wobec.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2011-08-01 19:41:36
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    > Wiem, kim nie jestem - anonimowym kibord-łoriorem, pyskującym wszem i
    > wobec.

    ROTFL.
    Wzruszyła mnie Twoja historia.

    --