  • 31. Data: 2011-04-26 19:36:40
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > A aj jakbym miał mieć taniej to bym bez p2p (z którego nie korzystam)
    > wziął.

    No i bez ftp, gg. irc (z czego tam akurat nie korzystasz). Tylko naprawdę to
    ograniczanie służy wyłącznie monopolizacji usług przez dostawców a nie temu
    byś miał taniej. Bo jak nie korzystasz to i tak za to nie płacisz. Jakbyś
    tak miał płacić za każdą usługę to miałbyś tak jak z sms'ami, 20gr za
    kilkaset bajtów.

  • 32. Data: 2011-04-26 19:47:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

    > Powiedz to około setce klientów, którzy ten wariant wybrali. Nie
    > ograniczam nic nikomu, sprzedaję produkt o określonych cechach. Zapewne
    > sprzedajesz łącze bez ograniczeń, p2p pchasz w piątą kolejkę a kasujesz
    > jak za w pełni otwarte.

    Ja nie sprzedaję, piszę tylko, że dostawca internetu jest od odstarczania
    internetu a nie jego wybranych usług.

  • 33. Data: 2011-04-26 19:56:57
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-04-26 21:36, niusy.pl pisze:
> [...]
    > dostawców a nie temu byś miał taniej. Bo jak nie korzystasz to i tak za
    > to nie płacisz. Jakbyś tak miał płacić za każdą usługę to miałbyś tak

    Jakie Wy ludzie pierdoły piszecie...
    Wg. Was idąc do restauracji powinienem dostać ziemniaki, kotlet
    schabowy, surówkę i kompot...

    Nie obchodzi Cię to, że ja nie chcę surówki i dlatego zapłacę mniej ?
    Jest wolny rynek, kupuję to na co mam ochotę a nie to na co pozwala mi
    REGULATOR.

    --
    Bartłomiej Borkowski

  • 34. Data: 2011-04-26 20:20:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

    > Jego prawem jest wybór. Może kupić z p2p lub bez, jego sprawa. Dlatego
    > postulowałem o zachowanie możliwości kształtowania oferty. Nie wszyscy
    > korzystają z p2p np. dla firm taka oferta jest korzystniejsza.

    To nie jest żaden wybór tylko działanie monopolistyczne. Na dodatek chcesz
    sprzedawać klientowi usługę, której w ogóle nie świadczysz.

  • 35. Data: 2011-04-26 20:44:13
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-04-26 22:20, niusy.pl pisze:
    [..]
    > To nie jest żaden wybór tylko działanie monopolistyczne. Na dodatek
    > chcesz sprzedawać klientowi usługę, której w ogóle nie świadczysz.

    Rozwiń proszę swoja myśl .........

  • 36. Data: 2011-04-26 20:46:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Jakie Wy ludzie pierdoły piszecie...
    > Wg. Was idąc do restauracji powinienem dostać ziemniaki, kotlet schabowy,
    > surówkę i kompot...

    Do jakiej restauracji ?! Internet do domu Ci dostarczają, tylko taki
    pół-internet

    > Nie obchodzi Cię to, że ja nie chcę surówki i dlatego zapłacę mniej ?

    Ale Ty NIE zapłacisz mniej tylko WIĘCEJ bo za usługę z której nie korzystasz
    i tak nie płacisz a za tę z której korzystasz będziesz musiał DODATKOWO
    zapłacić.

    > Jest wolny rynek, kupuję to na co mam ochotę a nie to na co pozwala mi
    > REGULATOR.

    No to Ci mówię, że kupujesz ŁĄCZE a nie te usługi w internecie z których
    korzystasz albo nie korzystasz. Dostawcy nic do tego czy używasz
    komunikatora, telefonu internetowego albo na aukcji coś kupujesz. Bo on tych
    usług nie świadczy. W twoim interesie jest by mógł je świadczyć co najwyżej
    na równi z innymi dostawcami treści.

  • 37. Data: 2011-04-26 20:48:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-26 21:56, B.Borkowski / borkow.org pisze:

> [...]
    >
    > Nie obchodzi Cię to, że ja nie chcę surówki i dlatego zapłacę mniej ?
    > Jest wolny rynek, kupuję to na co mam ochotę a nie to na co pozwala mi

    Przy takim gadaniu zawsze przypomina mi się ten rysunek

    http://i700.photobucket.com/albums/ww7/imike12706/GS
    %20Post%20Pictures/net-neutrality-fail.jpg

    i dlatego jestem ZA regulacjami uniemożliwiającymi usługodawcom
    strzyżenie owiec, a nawet i baranów.

  • 38. Data: 2011-04-26 20:59:15
    Od: wm <...@w...pn>

    To tylko pozornie wolny rynek może załatwić. Bez wymuszonej neutralności
    sieci ceny wzrosną nie spadną.
    Jest tak dlatego ponieważ większość nie potrzebuje p2p, ssh czy vpn.
    Dlatego tendencja była by dostarczać akceptowane przez większość
    absolutne minimum a za resztę kazać sobie płacić dodatkowo.
    I nie tylko klientowi ale także dostawcom treści. Chcesz by twoja strona
    się nie ślimaczyła, by można było oglądać twoje tv lub filmy? No to nam
    zapłać za normalną prędkość.

  • 39. Data: 2011-04-26 21:00:23
    Od: ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2011-04-26 21:47, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

    > Ja nie sprzedaję, piszę tylko, że dostawca internetu jest od
    > odstarczania internetu a nie jego wybranych usług.

    Czyżbyś się czuł sfrustrowany możliwością wyboru łącza??

    Dlaczego chcesz ograniczać "prawo wyboru" obywatela RP do takiego łącza
    internetowego jakie chce obywatel RP??

  • 40. Data: 2011-04-26 21:00:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ziolko" <z...@i...pl>