  • 1. Data: 2012-01-05 22:28:11
    Temat: [dam zarobić] Nawiążę współpracę z elektronikiem z Łodzi/okolic
    Od: " sluzbowo" <s...@g...pl>

    Mam działający model gadżetu elektronicznego (coś jak lampa błyskowa) -
    potrzebuję 50 kopii. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą - pisz: sluzbowo
    (maupa) gazeta (kropaszenko) pe el

    Współpraca możliwa tylko z człowiekiem z łodzi lub najbliższych okolic.
    Charakter zamówienia wymaga spotkań w celu omawiania zagadnień z nim związanych,
    dlatego wykluczam współpracę zdalną.

    Pozdrawiam, Paweł

  • 2. Data: 2012-01-05 22:47:28
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-05 23:28, sluzbowo pisze:
> [...]
    > Charakter zamówienia wymaga spotkań w celu omawiania zagadnień z nim związanych,

    To jakis intymny Gadget ze wymaga intymnych kontaktow ?

    To skype i kamera juz nie wystarczy?

  • 3. Data: 2012-01-05 23:06:32
    Od: " sluzbowo" <s...@g...pl>

    Zenek <t...@p...pl> napisał(a):

    > To jakis intymny Gadget ze wymaga intymnych kontaktow ?
    >
    > To skype i kamera juz nie wystarczy?

    Nie mam, nie potrzebuję i nie chcę mieć kamery. Kontakt osobisty uważam za
    najfajniejszy na świecie. To tyle tytułem wygłupów. A poważnie... Zresztą...
    Jesteś z łodzi lub najbliższych okolic? Chcesz zarobić? Mam dla Ciebie zlecenie.
    Jeśli nie - dziękuję i pozdrawiam. Paweł

  • 4. Data: 2012-01-06 02:47:33
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Proszę o kontakt na p...@m...eu (Łódź),
    z w miarę dokładnym opisem o co chodzi.