  • 11. Data: 2010-09-16 19:49:57
    Temat: Re: dacia duster - mistrz ?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i6tgk1$3bd$1@inews.gazeta.pl...

    > A widziałeś w ostatnich 20 latach kogoś, kto malował smołą podwozie i auto
    > do połowy?
    > Poprzednia skoda fabia zabezpieczona tylko fabrycznie, nie pokazywała po 4
    > latach w podłodze śladu rdzy, nawet tam, gdzie jakiś kamol urwał osłonę.

    Widziałeś kogoś kto używa Rust Checka :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-09-17 09:26:14
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 18:28, Pan Piskorz pisze:
    > A widziałeś w ostatnich 20 latach kogoś, kto malował smołą podwozie i
    > auto do połowy?

    nie i nic dziwnego bo smoła ma inne zastosowanie.

    > Poprzednia skoda fabia zabezpieczona tylko fabrycznie, nie pokazywała po
    > 4 latach w podłodze śladu rdzy, nawet tam, gdzie jakiś kamol urwał osłonę.
    > P.

    no właśnie po 4 latach :)

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-09-17 09:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qubik" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6spbv$e54$1@inews.gazeta.pl...
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,8378053,Uzywana_Dacia_
    drozsza_od_nowej.html

    > miałem kupić inne auto ale jak widzę, że pół europy szaleje za
    > tym autem chyba
    > zmienie zdanie i kupię dacie !!!
    > O co chodzi, że ten samochód jest taki fanatastyczny !

    No wiesz, Rumuni w koncu maja wieloletnie doswiadczenie w produkcji
    aut terenowych :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-09-17 09:39:47
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > No wiesz, Rumuni w koncu maja wieloletnie doswiadczenie w produkcji aut
    > terenowych :-)

    Dobrze pamiętam osławione ARO, gdzie można było zablokować zawieszenie? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-09-17 09:43:30
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-17 09:39, kml pisze:
    > Dobrze pamiętam osławione ARO, gdzie można było zablokować zawieszenie? :)

    oni mieli swoje aro, ruscy swoją nivę a my :)?

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-09-17 10:01:50
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-17 09:43, krzysiek82 pisze:

    > oni mieli swoje aro, ruscy swoją nivę a my :)?

    Honkera.

  • 17. Data: 2010-09-17 10:09:18
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-17 10:01, Grejon pisze:
    > Honkera.

    to ma coś wspólnego z tarpanem? Czy mi się tak tylko wydaje?

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-09-17 17:58:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w
    > oni mieli swoje aro, ruscy swoją nivę a my :)?

    A my swojego Tarpana.

    I najszybciej odpadlismy z konkurencji.

    J.

  • 19. Data: 2010-09-17 21:31:03
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > A my swojego Tarpana.
    >
    > I najszybciej odpadlismy z konkurencji.

    Zobaczymy, na razie mają wznawiać produkcję... :)

    Pzdr
    Paweł

  • 20. Data: 2010-09-18 07:08:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zobaczymy, na razie mają wznawiać produkcję... :)

    Ciekawe co z tego będzie. Dacia odzyskała puls pod respiratorem Reno a u nas
    kto będzie motorem napędowym? BTW: Dacia w 2012 chce sprzedawać minivana
    http://www.autobild.de/artikel/dacia-plant-billig-va
    n_1155754.html Zapewne
    samochód będzie tej samej szorstkości co i reszta, ale prototyp wygląda
    naprawdę nieźle.

    --
    pozdrawiam
    kml