-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
Date: Wed, 01 Jun 2011 13:30:20 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <is57sd$h3p$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1306927821 17529 83.238.176.82 (1 Jun 2011 11:30:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Jun 2011 11:30:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
Thunderbird/3.1.10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372868
[ ukryj nagłówki ]Witam
Tak z czystej ciekawości chciałem zapytać, bo kilka razy się już
zastanawiałem, a nie miałem(odpukać) okazji przyglądać się z bliska
takim przypadkom.
Co się dzieje i jaki zakres prac nas czeka, po dachowaniu samochodu?
Pomijam całą kwestie naprawy blacharsko mechanicznej.
Chodzi mi głównie o silnik(powiedzmy że nie uszkodzony mechanicznie w
wyniku uderzenia) i płyny eksploatacyjne. Czy po odwróceniu na bok/do
góry kołami, olej czy płyn chłodzący może zalać górę silnika? dostać się
na tłoki? Czy konieczne jest rozbieranie silnika i czyszczenie?
Jeżeli tak, to czy po dachowaniu, ale gdy finalnie samochód stanie na
koła, czyli w przypadku gdy samochód w pozycji odwróconej jest tylko
chwilę, też trzeba go rozbierać?
Inna sprawa, czy zawieszenie silnika wytrzyma w pozycji odwróconej +
przeciążenia? czy przeważnie się wszystko zrywa i lata dewastując otoczenie?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.11 13:38 Rafał \"SP\" Gil
- 01.06.11 13:55 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 01.06.11 14:38 Agent
- 01.06.11 14:54 Kuba \(aka cita\)
- 01.06.11 15:07 Michał Gut
- 01.06.11 15:17 Kuba \(aka cita\)
- 01.06.11 15:09 LEPEK
- 01.06.11 15:21 Kuba \(aka cita\)
- 01.06.11 15:24 J.F.
- 01.06.11 15:25 Kuba \(aka cita\)
- 01.06.11 17:02 kamil
- 01.06.11 17:04 kamil
- 01.06.11 18:03 Tomasz Pyra
- 01.06.11 18:12 Artur Maśląg
- 01.06.11 18:35 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=