  • 31. Data: 2013-11-15 10:38:28
    Temat: Re: czyja wina? :D
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-14, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > Acha, tak, tak :) Jak to ktoś nieładnie ujął:
    > Mądry w necie p.... w świecie.

    Tak tak bo oczywiscie piszesz znowu o czyms o czym nie masz zielonego pojecia.
    To nie jest zadna super hiper umiejetnosc przewidywac co zrobi kierowca
    przed toba albo obok bo widac to juz zawczasu. A najlepiej (jezeli jest miejsce)
    jechac "przed" albo "za" takim co chce jechac obok.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2013-11-15 10:40:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-15, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > --Acha, tak, tak :) Jak to ktoś nieładnie ujął: Mądry w necie p.... w świecie.
    >
    > polemizowalbym ... nieraz widuje rodakow dla ktorych ogarniecie ruchu na 3-pasmowej
    autostradzie (bez ograniczenia predkosci ale za to z jakas niespodzianka np wjazdem)
    jest duzym problemem ... to kwestia doswiadczenia, ktore pozwala ograniczac
    niiebezpieczne sytuacje do minimum

    Dokladnie. Proste zachowania ktore przychodza po obserwacji tego co sie dzieje
    na drodze. Nie trzeba do tego 30 lat za kolkiem i 2 milionow kilometrow.
    Widzisz wjezdzajacego na rozbiegowke - zmieniasz pas na lewy, nie jedziesz
    obok kogos bo jest duze prawdopodobienstwo, ze nie widzi itp itd.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2013-11-15 10:42:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-14, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Wina to za dużo powiedziane -- ale zastanawiające jest, co mu do cholery
    > przeszkadzało jechać prawym/środkowym pasem? Przecież to jest Trasa
    > Toruńska, przez parę km nie ma skrętu w lewo, a wyprzedzającym to raczej
    > nie był.

    Chcial jechac lewym zeby mu jakis z prawej nie wymusil :P

    > Należy to zakładać.

    W Polsce nalezy to zwlaszcza mocno zakladac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2013-11-15 10:45:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tak tak bo oczywiscie piszesz znowu o czyms o czym nie masz zielonego
    > pojecia.

    LOL. Znowu próbujesz się dowartościwać jak z tym mydłem ?

    > A najlepiej (jezeli jest miejsce)
    > jechac "przed" albo "za" takim co chce jechac obok.

    Skończ juz wymyślać te bzdury :)

  • 35. Data: 2013-11-15 10:57:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-15, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > LOL. Znowu próbujesz się dowartościwać jak z tym mydłem ?

    To z mydlem czy hiper specjalna pasta ktora robi nawet loda?

    > Skończ juz wymyślać te bzdury :)

    Dobrze panie mundry.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2013-11-15 11:02:52
    Od: p...@g...com

    --Postulujmy zmiany ;)

    postuluje zeby te gnojki, ktore ze udaja ze pracuja wreszcie wziely sie do roboty,
    moze byc ? przeciez ktos bierze za to kase i nie jest to srednia krajowa prawda ? to
    jakas dziwna maniera ze wszystko chca wymyslac od nowa :-)
    uwaga kolejny przyklad ze Szczecina:
    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,14940426,
    Do_autobusow_tylko_przednim_wejsciem__Co_wy_na_to_.h
    tml
    i jeden z cytatow pod ktorym moge sie podpisac "obiema rencyma":

    whiterobak
    przedwczoraj Oceniono 18 razy 10

    .Pan Wołoszczak mówi bzdury - teraz ludzie wysiadają a następnie wsiadają tymi samymi
    drzwiami. To zabiera mnóstwo czasu i powoduje chaos. We włoszech - np w Rzymie jeździ
    więcej ludzi komunikacją miejską niż w Szczecinie a ludzie wsiadają przednimi i
    tylnymi drzwiami zostawiając środkowe dla wysiadających - rozwiązanie genialne w
    swojej prostocie i szybsze. Szczecin to dupa świata i tu się będzie broniło do
    upadłego rozwiazań opracowanych w PRL motywując to opiniami wyssanymi z palca.

    P.

  • 37. Data: 2013-11-15 12:00:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]

    >genialne w swojej prostocie i szybsze. >Szczecin to dupa świata i tu
    >się będzie broniło do upadłego rozwiazań opracowanych w PRL motywując

    Hm, o ile pamietam, to wlasnie za PRL byl przepis ze sie wsiada ...
    tylnymi ?
    Konduktor w miejskich siedzial z tylu. Potem go zlikwidowali.

    Na swiecie rozwiazania sa rozne. Czesto wsiada sie tylko przednimi, bo
    tam kierowca pobiera za bilety.
    W godzinach szczytu trudno sie przepchac, wiec wloskie czy podobne
    rozwiazania sie po prostu nie sprawdzaja.

    Jest tez znana doskonala japonska organizacja w metrze, a przeciez
    chcemy byc druga Japonia :-)

    J.

  • 38. Data: 2013-11-15 15:54:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 14.11.2013 00:49, J.F. pisze:

    > Idiotyczne. Przeciez wszystkim wiadomo ze w razie krzyzowania sie
    > kierunkow ruchu pierwszenstwo ma ten z prawej strony :-P
    >
    > Poza tym okolicznosci wyraznie wskazywaly na taki koniec, wiec trzeba
    > bylo wciskac hamulec zamiast klaksonu. Na szczescie wszystko jest na
    > tasmie :-)
    >
    > No i potraktuj to jako kare za kapelusznicze blokowanie lewego pasa
    > :-P

    Obawiam się, że spora części nie dostrzeże ":-P"

    --
    anacron
    aba/

  • 39. Data: 2013-11-15 22:06:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2013, J.F wrote:

    > Hm, o ile pamietam, to wlasnie za PRL byl przepis ze sie wsiada ... tylnymi ?

    W starożytności. Znaczy przed wojną :)
    Sprawdzałem, znalazłem jakiś staty "kuryer coś tam" w internecie.
    A sprawdzałem z tego samego powodu - w KZK GOP takoż wykoncypowali
    wsiadanie TYLKO przednimi drzwiami (poza przegubowcami).
    W teorii są wyjątki, w praktyce, kierowca nie otwiera innych drzwi
    na widok pasażera z walizką (średnią, twardą) i torbą, co skutkuje
    obijaniem się w ciasnym przejściu obok kierowcy.

    Uzasadnienie do wysiadania przednimi było proste: kierowca WIDZI
    WYSIADAJĄCYCH. Chętnych do wsiadania widać równie dobrze jak
    stoją obok pojazdu (w lustrach), chętnych do wysiadania ulokowanych
    przy tylnych drzwiach kierowca niezbyt widzi (może coś widzieć,
    jak ma komplet kamerek).
    Niemniej nie zmniejsza to problemu przepychania się w praktyce
    miejskiej.

    > Konduktor w miejskich siedzial z tylu. Potem go zlikwidowali.

    Owszem i owszem :)

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2013-11-15 22:32:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2013, Myjk wrote:

    > Fri, 15 Nov 2013 09:51:39 +0100, Czesław Wiśniak

    > Najpierw to dokładnie przemyślcie.

    Dobrze prawisz.
    Brak jednoznacznej regulacji w .pl prowadzi wprost do nadużywania
    tego braku, poprzez wymuszanie.
    Co nie zmienia faktu, że w innym poruszonym przypadku (przy "zamku")
    właśnie regulacji brakuje (uchylającej pierwszeństwo na pasie).

    pzdr, Gotfryd